لندو نوریس: دوست دارم همتیمی مکس شوم


لندو نوریس راننده بریتانیایی مکلارن اذعان کرده که می‌خواهد روزی هم تیمی مکس ورشتپن در فرمول یک شود و گفت که مشتاق است بفهمد که او چگونه مستقیماً با یکی از بهترین راننده‌های تاریخ مقایسه می‌شود. در حال حاضر، مکس ورشتپن دارنده دو جام قهرمانی جهان...

لندو نوریس راننده بریتانیایی مکلارن اذعان کرده که می‌خواهد روزی هم تیمی مکس ورشتپن در فرمول یک شود و گفت که مشتاق است بفهمد که او چگونه مستقیماً با یکی از بهترین راننده‌های تاریخ مقایسه می‌شود.

در حال حاضر، مکس ورشتپن دارنده دو جام قهرمانی جهان رانندگان فرمول یک تا سال 2028 با تیم ردبول قصد ادامه همکاری را دارد، در حالی که آخرین قرارداد نوریس با مکلارن تا پایان سال 2025 است.

نوریس در پاسخ به سوالی درباره احتمال مسابقه دادن در کنار ورشتپن گفت:

مطمئناً این چیزی است که در آینده مشتاق انجام دادن آن خواهم بود.

می‌توانم بگویم که مکس احتمالاً یکی از بهترین راننده‌های تاریخ فرمول یک است. تا زمانی که به فرمول یک وارد شوم، هرگز با او مسابقه نداده بودم و همیشه در رده های پایین تر بودم.

در کارتینگ، به خوبی او با آشنا شدم. در سال‌های 2012-2013 اولین باری بود که با او ملاقات کردم و آشنا شدم، بنابراین می‌توانم شاهد کارهای او باشم و فکر می‌کنم فقط موضوع این نیست که چون او در ماشین خوبی است، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

معتقدم مهم نیست که او در چه ماشینی باشد،(در هر جایی باشد) او می تواند در سطح عملکردی مشابهی قرار بگیرد.

شاید نتایج متفاوتی حاصل شود اما در سطح مشابه عملکردی باشد. من فکر می‌کنم در چنین فضایی، کار کردن در کنار چنین فردی عالی است.

همینطور در عین حال می توانم ببینم واقعاً در کجاها توان مقابل با او را دارم. برای فهمیدن چنین چیزی مشتاق خواهم بود.»

لندو همچنین گفت:

مکس را به مکلارن دعوت کردم. بنابراین، اگر او بخواهد هر زمانی بیاید، از او استقبال خواهیم کرد.

کریستین هورنر که صحبت های لندو به او انتقال داده شده بود، بیان کرد:

ببینید، لندو راننده بزرگی است و در این شکی نیست. می‌توانید ببینید که او یک پتانسیل رو به رشدی دارد. اما لندو راننده مکلارن است و شما باید به توافق‌های موجود احترام بگذارید. اما یکی از معدود رانندگانیست که در حال حاضر در این ورزش کارش را فوق العاده انجام می دهد.

البته که ما رانندگان خود را برای سال 2024 تایید کرده ایم. اما در سال 2025، ما یک صندلی خالی داریم و همانطور که می‌توانید تصور کنید گزینه های زیادی وجود دارد، اما در حال حاضر فاصله زیادی تا آن موقع وجود دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)