خیانت خانم قهرمان ورزشکار با مردان غریبه در خانه مجردی اش / شوهرش دوربین مخفی جاسازی کرده بود + جزییات


خیانت خانم قهرمان ورزشکار با مردان غریبه در خانه مجردی اش / شوهرش دوربین مخفی جاسازی کرده بود + جزییات

پرونده سیاه زن ورزشکار که قهرمان یکی از رشته‌های غیررسمی است در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی می‌شود. شوهر این زن با نصب دوربین مداربسته به راز سیاه همسرش پی برد .اما زن ورزشکار منکر رابطه پنهانی است.

رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از همسر جوانش شکایت کرد.

وی گفت: همسرم قهرمان یکی از رشته‌های ورزشی غیر رسمی است و در این زمینه چندین مدال آورده است. او همچنین مربی ورزش است. من مدتی بود به رفتارهای او مشکوک شده بودم تا اینکه یک بار در کیف او دست کلیدی مشکوک پیدا کردم. من که از دیدن دسته کلید تعجب کرده بودم از روی آن کلید یدک ساختم.

وی ادامه داد :چند روز بعد بدون اینکه همسرم متوجه ماجرا شود او را تعقیب کردم و متوجه شدم وارد یک خانه شد. آنجا بود که فهمیدم دسته کلید مشکوک متعلق به همین خانه بوده و او بدون اطلاع من خانه مجردی برای خودش اجازه کرده است.

این مرد گفت: من از مدتی قبل به روابط همسرم با یکی از مربی‌های دوچرخه سواری مشکوک شده بودم .به همین خاطر فکر کردم همسرم با او رابطه پنهانی دارد. من برای اینکه حقیقت را کشف کنم یک روز به خانه اجاره ای همسرم رفتم و در آنجا دوربین مداربسته نصب کردم و به راز سیاه همسرم پی بردم.

این مرد ادامه داد: من چند روز بعد وقتی فیلم‌ها را بررسی کردم شوکه و متوجه شدم مربی دوچرخه سواری و چند مرد غریبه دیگر به خانه همسرم رفت و آمد دارند. حالا آمده‌ام تا از او شکایت کنم. با این شکایت، زن ورزشکار بازداشت و منکر رابطه پنهانی شد.

در دادگاه

نخستین جلسه تحقیق درباره این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

در این جلسه زن جوان ادعای همسرش را انکار کرد و گفت: شوهرم مرد شکاکیست و بارها مرا تعقیب کرده .من چون مربی و قهرمان یکی از رشته های ورزش غیررسمی هستم با همکاران و شاگردانم جلسه برگزار می‌کنم. به همین خاطر خانه‌ای را به عنوان دفتر کار اجاره کرده ام. همکاران و شاگردانم به دفتر کارم رفت و آمد داشتند و من با هیچ یک از آنها رابطه پنهانی نداشته ام. رابطه ما در حد مربی و شاگردی بوده و من هیچ کدام از ادعاهای همسرم را قبول ندارم.او میخواهد با دروغگویی مرا بی آبرو کند.

در ادامه جلسه، همسر وی فیلم‌های دوربین مداربسته را به قضات ارائه داد.

به این ترتیب قضات دادگاه دستور دادند تا تحقیقات درباره این پرونده تکمیل و فیلم‌های ارائه شده بررسی شود.

همچنین قرار شد تا افرادی که به خانه این زن ورزشکار رفت و آمد داشته شناسایی و از آنها تحقیق شود.

 
 
خیانت خانم قهرمان ورزشکار با مردان غریبه در خانه مجردی اش / شوهرش دوربین مخفی جاسازی کرده بود + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیانت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج