اینفوگرافیک روز برنامه نویس


اینفوگرافیک روز برنامه نویس

ویرایش هفتم از «گزارش قطعات گمشده» با موضوع سرشماری از تنوع در ترکیب هیئت مدیره شرکت های Fortune 500 شامل زنان و گروه های نژادی و قومی کمتر دیده شده (UR EG) در اوایل سال 2023 میلادی منتشر شد. این سلسله از گزارش ها، یک مطالعه چند...

ویرایش هفتم از «گزارش قطعات گمشده» با موضوع سرشماری از تنوع در ترکیب هیئت مدیره شرکت های Fortune 500 شامل زنان و گروه های نژادی و قومی کمتر دیده شده (UR EG) در اوایل سال 2023 میلادی منتشر شد. این سلسله از گزارش ها، یک مطالعه چند ساله است که توسط انجمن ABD (اتحاد برای تنوع در ترکیب هیئت مدیره) با همکاری شرکت مشاور Deloitte برای سال های 2016، 2018، 2020 و 2022 میلادی سازماندهی و تهیه شده است. این گزارش ها، پیشرفت هایی را که تا به امروز در حوزه نمایندگی عادلانه زنان و گروه های نژادی و قومی کمتر دیده شده (UR EG) در ترکیب هیئت مدیره شرکت های Fortune 500 حاصل شده است را نشان می دهند. در اینفوگرافیک زیر، خلاصه ای از یافته های کلیدی گزارش مذکور آمده است.

اینفوگرافیک روز برنامه نویس

در صورتی که سازمان یا شرکت شما نیاز به طراحی یک اینفوگرافیک جذاب و متفاوت دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا