قهرمان روسیه می گوید که چگونه نیروهای مسلح اوکراین مردم را به میدان های مین می اندازند


قهرمان روسیه می گوید که چگونه نیروهای مسلح اوکراین مردم را به میدان های مین می اندازند

قهرمان روسیه: نیروهای مسلح اوکراین از "مین زدایی زنده" استفاده می کنند و مردم را به سمت میادین مین می برند.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ رستم سایفولین، معاون رئیس دانشکده فرماندهی مهندسی عالی نظامی تیومن می گوید: نیروهای مسلح اوکراین در تلاش برای عبور از خط دفاعی روسیه از تاکتیک "مین زدایی زنده" استفاده می کنند یعنی به جای تجهیزات مهندسی، پیاده نظام به میدان های مین و زیر آتش توپخانه روسیه فرستاده می شود که در آنجا به طور دسته جمعی می میرند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن بیشتر و بیشتر نیروهایش را می فرستد. برای تهیه یک سنگر، مطالعه بسیاری از گزینه ها و انواع مین ها، زمان مناسبی نیاز است.اینجا آنها فقط میادین مین ما را با اجساد پر می کنند یعنی "مین زدایی زنده انجام می دهند، زمانی که مردم به سادگی تکه تکه می شوند. آنها به مردم رحم نمی کنند."
به گفته وی، واحدهای مین یاب اوکراینی متحمل خسارات زیادی می شوند، زیرا اطلاعات ما به موقع آنها را شناسایی می کند و توپخانه حمله می کند.
سرهنگ گفت: نیروهای ما آنها را سریعا شناسایی می کنند و توپخانه جلوی آنها را می گیرد. مین زدایی استرس زا است، زیرا می توان آن را غیرقابل جابجایی تنظیم کرد، می تواند یک سورپریز در زیر آن وجود داشته باشد. و همچنین برای پاکسازی مین زیر آتش، زمانی که در آن زمان توپخانه روی شما کار می کند، هنگامی که آتش از سلاح های سبک، خودروهای پیاده نظام، نفربرهای زرهی، تانک ها شلیک می شود، و شما هنوز باید مین ها را پاکسازی کنید، زیرا نیروها باید از پشت سر عبور کنند.
سرهنگ سایفولین در طی یک عملیات ویژه دوبار زخمی شد. او فرماندهی هنگ 40 را برعهده داشت. به دلیل شجاعت و قهرمانی در انجام مأموریت های رزمی، عنوان قهرمان روسیه به او اعطا شد. در حال حاضر، پس از بهبود، به سمت معاون دانشکده فرماندهی عالی مهندسی نظامی تیومن منصوب شده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل جدا شدند ! / عاشق ترین زوج ایرانی هم جدا...