معرفی کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد


معرفی کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

سایپا دیزل ضمن حضور در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد، کامیون کمپرسی KC465 6×4 را در معرض نمایش عموم قرار داد.

«خبرماشین»، سایپا دیزل ضمن حضور در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد، کامیون کمپرسی KC465 6×4 را در معرض نمایش عموم قرار داد.

مشخصات فنی کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل

این محصول جدید مجهز به یک پیشرانه از نوع DDi11E465-60 با استاندارد یورو 6 با قدرت 464 اسب بخار و گیربکس کمپرسی KC465 سایپا دیزل مدل ZF162S2530 است.

سیستم تعلیق به کار رفته در این خودرو در جلو از نوع فنر شمشی 10 لایه با کمک فنر به همراه میل موجگیر و در عقب از نوع فنر شمشی 13 لایه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ سیستم ترمز دارای دو مدار مستقل در جلو و عقب، که با هوای فشرده کار می کند و همچنین سیستم های ضد قفل ترمز (ABS)، کمپرسور باد دوسیلندر، ترمز موتور، ترمز اگزوز، ترمز اضطراری پیشرفته (AEBS)، ترمز ممانعت از برخورد روبرو، هشدار حرکت بین خطوط (LDWS) به منظور ارتقا امنیت در این خورو به کار رفته است.

شرکت دانگ فنگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در چین است که علاوه بر تولید خودروهای سواری، ید طولایی در زمینه ساخت خودروهای کار و تجاری دارد. محصولات کار و تجاری دانگ فنگ در ایران توسط شرکت سایپا دیزل به بازار عرضه شده و این همکاری از ده سال پیش تاکنون ادامه یافته است. حاصل این همکاری تاکنون به چندین کامیون و کشنده ختم شده که جدیدترین آن‌ها به سری KC بازمی‌گردد.

معرفی کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

سری KC کشنده‌های دانگ فنگ از نظر شاسی و قدرت نسبت به سایر تولیدات این شرکت چینی استحکام بیشتری دارد. در اصل کشنده‌های سری KC دانگ فنگ در دسته کشنده‌های سنگین رده بالا قرار داشته که در معادن و حمل و نقل بارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که اشاره کردیم کامیون کمپرسی KC465 اولین عضو خانواده KC دانگ فنگ در ایران است که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ رونمایی شد.

مخزن سوخت این کمپرسی از جنس آلومینیومی 400 لیتری و مخزن اوره از جنس پلی اتیلن 25 لیتری است.

معرفی کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

امکانات جانبی کامیون کامیون کمپرسی KC465 سایپا دیزل

امکانات جانبی این خودرو در مدل سقف کوتاه خوابداراز نوع فولادی با ظاهر جدید تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ مجهز به دارای جک بالابر اتاق برقی، صندلی راننده قابل تنظیم، گرمکن و سردکن صندلی راننده، دارای یک تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم تعلیق اتاق مکانیکی، قفل مرکزی، گرم کن آیینه، جفت کن بین محوری و PTO است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل