معرفی صرافی BingX و مزایای آن


معرفی صرافی BingX و مزایای آنتوسط ادمین / شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ / 5 دقیقه برای مطالعه بینگ ایکس یک پلتفرم اجتماعی است که خدمات معاملات ارز دیجیتال و معاملات مشتقات را در اختیار کاربران...

معرفی صرافی BingX و مزایای آن
معرفی صرافی BingX و مزایای آن
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه

بینگ ایکس یک پلتفرم اجتماعی است که خدمات معاملات ارز دیجیتال و معاملات مشتقات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم یک اکوسیستم کاربر محور و باز را ارائه می‌دهد و در عین حال خدمات معاملاتی گسترده‌ای به بیش از 100 کشور در سراسر جهان با بیش از 3 میلیون کاربر عرضه می‌کند.

BingX در سال 2018 تأسیس شد که یک صرافی تجارت اجتماعی کریپتو است و خدمات این صرافی معتبر، کاربران خود را با معامله‌گران خبره و پلتفرم به روشی ایمن، ساده و شفاف متصل می‌کند.

برای انجام یک تجارت ایمن و قابل اطمینان BingX، می‌توانید از طریق صرافی‌های قابل اعتماد در کشور اقدام کنید. در ادامه این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه همراه ما باشید.

صرافی بینگ ایکس چیست؟

این صرافی برای غنی‌سازی کل صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. همچنین این صرافی با باز کردن قفل بازار ارزهای دیجیتال در حال رشد برای همه، اتصال کاربران با معامله‌گران خبره و بستری برای سرمایه‌گذاری به روشی ساده و شفاف، از صرافی‌های پیشرفته و به‌روز در جهان به شمار می‌رود. BingX یکی از جدیدترین پلتفرم‌های تجارت دارایی دیجیتال است که ابزارها و ویژگی‌های مختلفی را برای معامله‌گران حرفه‌ای و کاربران تازه کار ارائه می‌دهد.

صرافی BingX یک صرافی رمزنگاری پیشرفته است که بستری امن و کارآمد را برای کاربران جهت خرید و فروش و تجارت طیف وسیعی از دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌کند. این میزان دارایی زیرساخت قوی بوده که برای رسیدگی به حجم معاملات بالا و در عین حال تضمین اقدامات امنیتی درجه یک طراحی شده است.

محصولات بینگ ایکس

در این قسمت به معرفی و تشریح محصولات مهم این صرافی خواهیم پرداخت.

CFD – قرارداد برای تفاوت

BingX CFD یک قرارداد بین دو طرف (اغلب به سادگی به عنوان “خریدار” و “فروشنده” نامیده می‌شود) است که بر سر قیمت یک دارایی دیجیتال توافق می‌کنند.

بازار نقطه‌ای و بازار مشتقات

کاربران می‌توانند دارایی‌های داغ را در چند دقیقه با روش‌های مختلف برای کسب درآمد معامله کنند. نه تنها این قابلیت، بلکه این صرافی همچنین VST رایگان در دمو معاملاتی را برای افراد فراهم می‌کند تا شروع به یادگیری معاملات کنند یا از نسخه نمایشی برای برنامه‌ریزی استراتژی‌ها استفاده کنند.

معامله گرید کپی نقطه‌ای در بینگ ایکس

این سیستم با استفاده از استراتژی‌های معامله‌گران حرفه‌ای برای کسب درآمد از نوسانات دارایی‌های کریپتو، مزایای تجارت گرید را با معاملات کپی ترکیب می‌کند. معاملات گرید مشابه تامین نقدینگی در AMM DEX است؛ زیرا سفارشات خرید و فروش تدریجی را در محدوده مشخصی از قیمت‌ها تنظیم می‌کند.

تجارت کپی می‌تواند افراد بیشتری را نسبت به سایر پلتفرم‌های معاملاتی به یک دلیل ساده جذب کند؛ زیرا مکانی را ایجاد می‌کند که هم برای کاربران کپی و هم برای اجازه‌دهندگان کپی می‌تواند سودآور باشد.

آکادمی BingX

با دوره‌های کوتاه ساده و آموزنده، این آکادمی می‌تواند به کاربران کمک کند تا در مورد بازار کریپتو بیشتر بدانند.

معرفی صرافی BingX و مزایای آن

مزایای استفاده از صرافی بینگ ایکس

مزیت‌ها و ویژگی‌های استفاده از این صرافی بی‌شمار بوده که ما در این قسمت به این موارد می‌پردازیم.

اقدامات امنیتی پیشرفته

BingX Exchange امنیت وجوه و اطلاعات شخصی کاربران خود را در اولویت قرار می‌دهد. این پروتکل‌های امنیتی سختگیرانه، از جمله احراز هویت دو مرحله‌ای، ذخیره‌سازی سرد برای دارایی‌های آفلاین و ممیزی‌های امنیتی منظم برای کاهش خطر هک و دسترسی غیرمجاز را پیاده سازی می‌کند.

رابط کاربر پسند

پیمایش در صرافی BingX حتی برای مبتدیان بسیار راحت است. رابط بصری یک تجربه معاملاتی یکپارچه را با نمودارهای قابل فهم، داده‌های بازار در زمان واقعی و اطلاعات دفترچه سفارش ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این صرافی طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی پیشرفته مانند سفارشات محدود و سفارشات توقف ضرر را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان دهد تا استراتژی‌های معاملاتی خود را به طور موثر اجرا کنند.

پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزپایه

صرافی بینگ ایکس از مجموعه گسترده‌ای از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند که نیازها و ترجیحات مختلف معامله‌گران را برآورده می‌کند. این صرافی از ارزهای رمزپایه‌شده مانند بیت‌کوین و خرید اتریوم با کارمزد پایین گرفته تا آلت‌کوین‌ها را تضمین می‌کند و شما به طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال دسترسی دارید.

نقدینگی بالا و گزینه‌های معاملاتی

نقدینگی برای یک مبادله پر رونق حیاتی است که BingX آن را ارائه می‌دهد. شراکت قوی را با عرضه‌کنندگان پیشرو نقدینگی حفظ می‌کند و امکان اجرای یکپارچه سفارشات و به حداقل رساندن لغزش‌ها را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این صرافی گزینه‌های معاملاتی مختلفی از جمله معاملات نقطه‌ای، معاملات حاشیه و معاملات آتی را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملاتی خود را متنوع کرده و سود بالقوه خود را بهینه کنند.

پشتیبانی اختصاصی مشتری و تعامل با جامعه

بینگ ایکس با ارائه پشتیبانی اختصاصی مشتری در شبانه‌روز، رضایت کاربران خود را در اولویت قرار می‌دهد. چه در مورد ویژگی‌های پلتفرم سؤالی داشته باشید، چه برای تراکنش به کمک نیاز داشته باشید، یا با هر مشکلی مواجه شوید، تیم پشتیبانی آگاه BingX برای کمک به شما آماده است.

علاوه بر این، این صرافی یک جامعه درگیر و پر جنب و جوش را از طریق کانال‌ها و انجمن‌های رسانه‌های اجتماعی تقویت می‌کند؛ جایی که کاربران می‌توانند ارتباط برقرار کنند، بینش‌های خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر بیاموزند.

معرفی صرافی BingX و مزایای آن

اهمیت انتخاب صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX یک گزینه عالی برای معامله‌گرانی است که به دنبال تجارت ارزهای دیجیتال به روشی امن، کاربرپسند و مقرون‌به‌صرفه هستند. نقدینگی بالا، کارمزد پایین و اجرای سریع این پلتفرم، این صرافی را به گزینه‌ای جذاب برای معامله‌گران تازه‌کار و حرفه‌ای تبدیل کرده است. اگرچه برخی از معایب بالقوه وجود دارد؛ اما مزایای آن برای بیشتر معامله‌گران بیشتر از خطرات آن است.

شما برای ورود به این بازار تجاری جهانی به صورت ایمن در کشور می‌توانید از صرافی بینگ ایکس ایران، اقدام کنید. این صرافی بدون نیاز به احراز هویت، با دارا بودن پشتیبانی فارسی، ارائه‌دهنده بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ، انجام معاملات با کارمزد پایین و دیگر امکانات منحصربه‌فردی که به کابران خود ارائه می‌دهد، یکی از صرافی‌های BingX معتبر و پیشرفته ایرانی شناخته می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعتراف نامزد جدید شکیرا: او زیباترین زن دنیاست!