اینفوگرافیک اهمیت اهداپلاسمادرسلامت بیماران


درمان آرا یک شرکت خصوصی دارویی برجسته است که در سال 1378 در ایران تأسیس شد و فعالیت خود را با ثبت و واردات محصولات کمپانی های بیوتست و بی براون آغاز کرد. با اخذ نمایندگی کمپانی هایی از جمله نستله هلث ساینس، سبد محصولات خود را در...

درمان آرا یک شرکت خصوصی دارویی برجسته است که در سال 1378 در ایران تأسیس شد و فعالیت خود را با ثبت و واردات محصولات کمپانی های بیوتست و بی براون آغاز کرد. با اخذ نمایندگی کمپانی هایی از جمله نستله هلث ساینس، سبد محصولات خود را در زمینه محصولات کمک تغذیه ای، تجهیزات پزشکی و دارو گسترش داد.
درمان آرا بنیانگذار اولین مراکز پلاسمافرزیس خصوصی در سال 1383 از طریق همکاری مشترک با کمپانی بیوتست برای جمع آوری، تولید قراردادی و واردات فرآورده های مشتق از پلاسما از جمله: ایمونوگلوبولین ها، فاکتورهای انعقادی خون و آلبومین به ایران می باشد، که در نتیجه سبب دستیابی درمان آرا به شهرت قابل توجهی در زمینه واردات فرآورده های مشتق از پلاسما به ایران در بازار محلی شد.

کاتالوگ اهمیت اهدا پلاسما در سلامت بیماران توسط تیم طراحی ما و به سفارش شرکت درمان آرا طراحی و پیاده سازی شده است.

اینفوگرافیک اهمیت اهداپلاسمادرسلامت بیماران
اینفوگرافیک اهمیت اهداپلاسمادرسلامت بیماران

در صورتی که سازمان یا شرکت شما نیاز به طراحی یک کاتالوگ یا گزارش اینفوگرافیک جذاب و متفاوت دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز مرد به معلم با انواع پیام ها و متن های رسمی و صمیمی