مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!


مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

مدل رنگ مو فیس فریم برای جلوی سر است. این نوع تکنیک هم با دکلره و هم به صورت های لایت قابل انجام است. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدل رنگ مو فیس فریم ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

مدل رنگ مو فیس فریم؛ با طرح های شیک و زیبا مد سال

" مدل رنگ مو فیس فریم " مدل رنگ مو فیس فریم 1402 | مدل رنگ مو فیس فریم فانتزی | مدل رنگ مو فیس فریم دودی | مدل رنگ مو فیس فریم موی کوتاه | مدل رنگ مو فیس فریم یخی | عکس مدل رنگ موی فیس فریم | اموزش رنگ مو مدل فیس فریم

اگر دوست دارید فیس فریم، رنگ روشن داشته باشد؛ باید از تکنیک رنگ های دکلره استفاده کنید. در اصل برای روشن شدن مو یا داشتن رنگ های بلوند، ابتدا ترکیب دکلره به بخش های جلو مو زده شده و چند دقیقه داخل فویل می‌ماند بعد از روشن شدن مو، آرایشگر رنگ دلخواه و نهایی شما را پیاده می‌کند.
یکی دیگر از روش های معروف جداسازی مو در تکنیک فیس فریم، استفاده از روش شلال است. با استفاده از این روش، می توانید موهای خود را به صورت زیگزاگی یا بیبی لایت جدا کنید و این کار باعث می شود که فیس فریم شما بسیار زیبا و جذاب شود. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل رنگ مو فیس فریم فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مدل رنگ مو فیس فریم 1402؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید

در حوزه رنگ و مش سبک های دیگری از جمله فولیاژ مو، بالیاژ ایرتاچ، دیپ لایت و … هستند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.اگر صورت گرد دارید، او توصیه می کند از هایلایت هایی که به طور یکنواخت در اطراف صورت قرار می گیرند اجتناب کنید. او می‌گوید: «در عوض، هایلایت ها را در نواحی کلیدی مثل دو طرف صورت و در زیر موها نزدیک شقیقه‌ها قرار دهید، یا حتی یک محل پراکنده یا نامتقارن را در نظر بگیرید. «این کار چشم را از انحنای گرد صورت منحرف می‌کند و از گردتر به نظر رسیدن صورت جلوگیری می‌شود.

از آنجایی که صورت های قلبی شکل در پیشانی پهن تر و در چانه باریک تر هستند، هایلایت ها بایستى براى صورت شما تعادل ایجاد کنند. رنگ کار حرفه ای بین المللی توصیه می‌کند که هایلایت‌های بالیاژ «که از زیر استخوان‌های گونه و اطراف فک شروع می‌شوند و پررنگ‌تر می‌شوند» بهتر هستند تا چشم را به سمت خط فک شما بکشاند.

مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

جدیدترین ژورنال مدل رنگ مو فیس فریم 2023

مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

مدل رنگ مو فیس فریم 1402 | مدل رنگ مو فیس فریم فانتزی

مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

مدل رنگ مو فیس فریم دودی | مدل رنگ مو فیس فریم موی کوتاه

مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

مدل رنگ مو فیس فریم یخی | عکس مدل رنگ موی فیس فریم | اموزش رنگ مو مدل فیس فریم

مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!مدل رنگ مو فیس فریم 2023 که چهره صورت شما را دلبرونه و جذاب میکند!

به انتهای مقاله جدیدترین مدل رنگ مو فیس فریم سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل آرایش عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم