پیر گسلی از افزایش شدید انگیزه برای آلپین گفت


پیر گسلی موفق شد که در گرندپری فرمول1 هلند 2023، دومین سکوی فصل آلپین و اولین سکوی خودش را به دست بیاورد. گسلی مسابقه یکشنبه را در جایگاه دوازدهم آغاز کرد، اما شرایط مسابقه از همان ابتدا پر از هرج و مرج بود. پیر در نهایت در رده چهارمی از خط پایان...

پیر گسلی موفق شد که در گرندپری فرمول1 هلند 2023، دومین سکوی فصل آلپین و اولین سکوی خودش را به دست بیاورد.

گسلی مسابقه یکشنبه را در جایگاه دوازدهم آغاز کرد، اما شرایط مسابقه از همان ابتدا پر از هرج و مرج بود. پیر در نهایت در رده چهارمی از خط پایان عبور کرد اما به دلیل جریمه 5 ثانیه ای سرجیو پرز، گسلی موفق شد که به رده سومی برسد.

گسلی در مورد اتفاقی که افتاد گفت:

باید بگویم که احساس خوبی دارد. مخصوصا اینکه از ابتدای فصل نمی توانستیم هیچ کاری انجام دهیم، فکر می کنم که چندین دفعه بدشانسی آوردم و اوضاع اینگونه بود.

خب، هیچ کاری نیست که از دست ما بر بیاید، ادامه می دهیم و روی خودمان تمرکز می کنیم، ببینیم چه کاری را می توانیم با توجه به چیزهایی که در اختیار داریم، بهتر انجام دهیم.

هلند یک مسابقه دیوانه کننده، پر ماجرا و تصادف های زیاد بود. من در دور اول از تیم خواستم که به پیت بروم. پیت استاپ و استراتژی عالی داشتیم، سرعتمان خوب بود و می‌توانستم بالا بیایم و حتی از فراری فاصله بگیرم و خیلی از فرناندو دور نمانم.

این موضوع باعث هیجان من شد. بدیهی است که مبارزه برای این موقعیت ها بسیار لذت بخش تر است. ما یک جریمه 5 ثانیه ای داشتیم. اما خوشبختانه در طرف مقابل، چکو هم همین جریمه را داشت و همه چیز برایمان به درستی کار کرد.

ما فقط می‌دانستیم که باید در این شرایط تیزبین باشیم زیرا در این شرایط، چیزهای زیادی برای به دست آوردن و همچنین برای از دست دادن وجود دارد. بنابراین همیشه… شما زمان کمی برای تصمیم گیری دارید.

بعد از عبور پیچ 13 در دور یک، من اینطور بودم که “باید برم پیت” و بعد پس از یک ثانیه تفکر، گفتم ممکن است پیت کردن پس از یک دور خیلی زود باشد. اما بلافاصله در رادیو به تیم گفتم ” من دارم میام پیت”، زیرا می دانستم که قطعاً پاداش بزرگتری نسبت به رده ای که ما هستیم، وجود دارد.

بعد از آن فقط لازم بود برای داشتن چند دور قدرتمند تلاش کنیم. ماشین احساس خوبی داشت. ما موفق شدیم از جمعه تا شنبه و همچنین امروز قدم خوبی برداریم. بنابراین من بسیار خوشحالم.

کسب پانزده امتیاز حس خوبی دارد، همچنین برای کل تیم نیز سبب تقویت انگیزه شد. بنابراین من برای همه بچه های تیم بسیار خوشحالم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه