بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا علیه رئیس فدراسیون/ تا روبیالس باشد ما نیستیم!


بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا علیه رئیس فدراسیون/ تا روبیالس باشد ما نیستیم!

رکنا: اعضای تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کردند که چنان چه روبیالس به حضور خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد دیگر پیراهن تیم ملی را برتن نخواهند کرد.

به گزارش رکنا به نقل از اسپورت، واکنش‌ها به رفتارهای غیر متعارف رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در جشن قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی ادامه دارد.

پیش‌بینی می‌شد که لوییس روبیالس ، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر رفتار جنجالی خود استعفا دهد اما او تاکید کرده که استعفا نخواهد داد.

اعضای تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا که اخیرا قهرمانی در جام جهانی را به دست آوردند علیه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بیانیه دادند.

در این بیانیه که ۵۵ بازیکن زن از جمله ۲۳ بازیکنی که قهرمانی در جام جهانی را به دست آوردند آن را امضا کردند آمده است: بعد از همه آنچه که در مراسم جشن قهرمانی رخ داد می‌خواهیم اعلام کنیم که چنانچه روبیالس و اعضای سران کنونی فدراسیون فوتبال اسپانیا به حضور خود در فدراسیون ادامه دهند دیگر به دعوت برای حضور در تیم ملی پاسخ مثبت نخواهیم داد و پیراهن تیم ملی اسپانیا را برتن نخواهیم کرد.

روبیالس از رفتار جنجالی خود در با هرموسو، ستاره تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۳ دفاع کرد و گفت که این بازیکن چنین پیشنهادی به او داده است البته خود هرموسو هم چنین چیزی را رد کرد و این باعث شده تا رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شدیدا زیر فشار قرار گیرد.


بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا علیه رئیس فدراسیون/ تا روبیالس باشد ما نیستیم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید