توشه من؛ مقصد شما برای خریدهای هوشمندانه و ارزان


توشه من؛ مقصد شما برای خریدهای هوشمندانه و ارزان

تابه‌حال شده که قصد خرید یک گوشی پرچمدار را داشته‌باشید، اما به‌دلیل قیمت بالا، نداشتن گارانتی معتبر و یا اطمینان نداشتن به سلامت فیزیکی دستگاه، از خرید آن منصرف شوید؟ آیا ترجیح می‌دهید محصولات اپل را به‌دلیل قیمت تمام شده پایین‌تر، از مناطق دیگری مثل دبی بخرید؟

فروشگاه اینترنتی توشه من (mytosheh.com) راه‌حل تمام مشکلات بالاست. با روند ویژه توشه من، قیمت نهایی محصولات تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده و مشتریان می‌توانند در زمان از پیش تعیین شده، سفارش خود را دریافت کنند.

چرا باید از توشه من خرید کنیم؟

شما می توانید در توشه به دو شیوه تحویل فوری و تحویل پنج هفته کاری، کالای موردنظرتان را خریداری کنید. قیمت کالای موردنظر در حالت تحویل پنج هفته کاری ارزان تر خواهد بود. برای افزایش اطمینان کاربران عزیز، سفته الکترونیکی در اختیار فرد قرار خواهد گرفت. در ادامه به مزایای خرید کالا از فروشگاه اینترنتی توشه من میپردازیم:

قیمتی رقابتی

یکی از ویژگی های بارز فروشگاه توشه، ارائه قیمت های به صرفه برای تمامی محصولات است. بدین ترتیب مشتریان می توانند کالاهای موردنظرشان را با قیمت مناسب خریداری کنند.

تجربه خرید مثبت

فروشگاه توشه من؛ با توجه به جزئیات و تجربه خرید مثبت، ایجاد کردن تجربه ای دلپذیر از خرید آنلاین را هدف کار خود قرار داده است. اما چگونه؟

پیش تر به این موضوع اشاره شد که به ازای هر خرید، متناسب با قیمت آن، سفته الکترونیکی برای خریدار صادر می شود. علاوه بر آن با فرد نیز قرارداد بسته می شود که در آن به جزئیات خرید و پرداخت اشاره می شود. مورد قابل توجه، وظایف مجری (توشه) است که به طور خلاصه، اینگونه است:

“در صورت ممنوع شدن واردات محصول، مجری می بایست تمامی وجه دریافت شده را باز گرداند. به ازای هر روز تاخیر در زمان ارسال کالا، میزان 0.1 درصد از مبلغ پرداختی به عنوان جریمه می بایست به سفارش دهنده پرداخت شود. چنانچه مجری نتواند محصول مورد نظر را تهیه کند، سفارش دهنده می تواند تقاضا استرداد وجه نماید و مجری موظف است مبلغ بازار آزاد آن محصول را به سفارش دهنده پرداخت کند.”

ضمانت بازگشت وجه حتی پس از دریافت محصول!

با توجه به اینکه توشه من، از «درگاه تضمین سما» استفاده می کند، تا 10 روز بعد از تحویل کالا، مشتریان می توانند کالای خریداری شده را بازگرداند. در این شرایط، کل وجه پرداختی توسط مشتری، بدون کارمزد به او برگشت داده خواهد شد.

خدمات توشه من به مشتریان

جدا از ارائه محصولاتی مانند لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت، دوربین عکاسی، لوازم برقی خانه، هدفون بی سیم، ساعت هوشمند و کنسول بازی، یکی از جذاب ترین و به صرفه ترین سرویس های توشه، خرید گوشی از دبی است. بدون شک راه های زیادی برای خرید گوشی از کشورهای خارجی مانند دبی وجود دارد:

  • خرید گوشی به صورت مسافرتی.
  • خرید از وب سایت آمازون دبی.

هر کدام دارای سختی های خاص خود می باشند؛ در حالیکه در تیم توشه، کالا مورد نظر بدون واسطه و مستقیم از دبی خریداری می شود و پس از پشت سر گذاشتن مراحل قانونی ثبت محصول در گمرک، طی 5 هفته کاری کالا مورد نظر به دستتان می رسد. مزایای خرید مستقیم از دبی از طریق توشه من به شرح زیر می باشد:

  • هزینه رفت و آمد به دبی ندارید.
  • از اصالت کالا مطمئن خواهید بود.
  • گوشی رجیستری می شود.
  • پرداخت هزینه گمرک با شما نیست.
  • گارانتی شرکتی خواهید داشت.
  • برای خرید گوشی نیاز به ویزا ندارید.

مراحل خرید از فروشگاه اینترنتی توشه من

جهت خرید و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی توشه من باید مراحل زیر را طی کنید.

در مرحله اول باید در فروشگاه اینترنتی توشه احراز هویت و سفارش خود را ثبت کنید. سپس پیامکی از سمت سایت به صورت سیستمی برای شما ارسال میشود که در خصوص سفارش ثبت شده میباشد.

در مرحله بعد سفارش شما توسط کارشناسان فروشگاه توشه من، مطابق قوانین فروشگاه بررسی میشود. پس از بررسی، یک پیامک تاییدیه سفارش یا ابطال آن به مشتری ارسال شده و در صورت ابطال، سفارش شما به صورت سیستمی لغو خواهد شد؛ مبلغ پرداخت شده نیز طی 48 ساعت آینده به حساب شما عودت داده میشود.

مرحله بعدی، ارسال قرارداد به مشتری است. پس از گذشت زمان تعیین شده، محصول شما در زمان مشخص تحویل داده میشود.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده، فروشگاه اینترنتی توشه من توانسته است تمامی دغدغه های خرید آنلاین کالای دیجیتال را به طور کامل از بین ببرد. فروشگاه اینترنتی توشه من با هدف واردات محصولاتی نظیر گوشی موبایل، لپ تاپ، ساعت های هوشمند و غیره ایجاد شده و شما میتوانید در این فروشگاه، تمامی محصولات را با 15 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار آزاد خریداری کنید.

شایان ذکر است توشه دارای مجوزهای معتبر به منظور جلب رضایت شما مشتریان میباشد؛ علاوه بر این دارای درگاه تضمین سما است که موجب میشود تا در صورت نارضایتی از کالا، بدون کسر هیچگونه کارمزدی، کالا را عودت داده و مبلغ آن را دریافت کنید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محمدعلی علومی درگذشت