حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در خبرگزاری شبستان


حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در خبرگزاری شبستان

به مناسبت روز خبرنگار زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با حضور در ستاد فهما از زحمات خبرنگار خبرگزاری شبستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، به مناسبت روز خبرنگار زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با حضور در ستاد فهما ضمن دیدار با محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی از زحمات خبرنگار خبرگزاری شبستان تجلیل کرد.

زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در این دیدار گفت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری به تلاش خبرنگاران برای آگاهی عمومی و ایجاد امید و نشاط آفرینی نیاز دارد.

وی افزود: برای کلیه اصحاب رسانه که برای بالندگی و پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آینده‌سازان این کشور جهاد فرهنگی می‌کنند آرزوی موفقیت داریم.

حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در خبرگزاری شبستان

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: تلاش های از سر عشق و مجاهدت های عظیم اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی با هیچ زبان و کلامی قابل وصف نیست.

وی افزود: خبرنگار واژه ای است که رسالت پیامبران را تداعی می کند.

گفتنی است؛ ‌همچنین در این دیدار مقرر شد که موکب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با موکب ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در اربعین حسینی همراهی و همکاری مستمری داشته باشند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی تجلیل شد.

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو