شهید الداغی، شهید شاخص «امر به معروف و نهی از منکر» سال 1402 شد


شهید الداغی، شهید شاخص «امر به معروف و نهی از منکر» سال 1402 شد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت حفظ ارزش‌هایی همچون ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی، غیرت و جوانمردی و دفاع از حرمت زن ایرانی، شهید حمیدرضا الداغی را به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت حفظ ارزش‌هایی همچون ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی، غیرت و جوانمردی و دفاع از حرمت زن ایرانی، شهید حمیدرضا الداغی را به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد.

حجت الاسلام «دکتر طاهری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و هماهنگی بنیاد شهید پس از طی مراحل قانونی، شهید الداغی به عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر شناخته شد.

وی افزود: بر همین اساس عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر به این شهید والامقام به واسطه تاثیرات اجتماعی اقدام غیرتمندانه وی اختصاص یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهید الداغی خون پاک خود را در راه حفظ ارزش و کرامت دختران این سرزمین تقدیم کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر غیرت و جوانمردی، دفاع از ارزش و کرامت زن ایرانی، ساکت نبودن در برابر ظلم، ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی و کمک به مستمندان را از شاخص‌ترین ویژگی‌های این شهید والامقام برشمرد.

دکتر طاهری، ساکت نبودن در برابر ظلم را از خصوصیات بارز این شهید برشمرد و افزود: عمل غیورانه این شهید بزرگوار آحاد مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد و دل‌ها را متوجه بزرگ‌منشی وی ساخت.

وی به دیگر خصوصیات بارز این شهید پرداخت و گفت: شهید الداغی در عین توان مالی محدود، بی ادعا کار‌های خیر فراوانی انجام می‌داد که پس از شهادتش فاش شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این شهید باید به‌عنوان الگو و اسوه غیرت به جامعه و به خصوص جوانان معرفی شود.

دکتر طاهری همچنین از برپایی همایش گرامیداشت خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر و اهدای تندیس شهید شاخص به این خانواده‌های والامقام خبر داد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید