اطلاعیه مهم در مورد سفته‌های الکترونیکی بانک آینده


اطلاعیه مهم در مورد سفته‌های الکترونیکی بانک آینده

با توجه به تغییرات صورت‌گرفته در مالکیت بخشی از بانک آینده و با توجه به استفاده فروشگاه اینترنتی توشه من از خدمات سفته الکترونیکی از درگاه این بانک، برای رفع نگرانی مشتریان عزیز موارد زیر را به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم

  • تمامی سفته‌ها اعم از فیزیکی یا الکترونیکی در وزارت خزانه داری کشور ثبت و تجمیع شده و بانک‌ها صرفا به‌عنوان صادرکننده سفته‌ها عمل می‌کنند.
  • امور مربوط به تعهد مالی سفته‌های صادرشده، در سامانه خزانه‌داری کشور ضبط و ثبت شده و بانک‌ها عملا تعهدی بابت وجوه تعهد شده ندارند و نگرانی جهت عدم اعتبار سفته‌های صادر شده از سوی بانک آینده وجود ندارد.

- همچنین طبق اعلام وب‌سایت رسمی بانک آبنده، حق رای 60 درصد سهام بانک به وزارت اقتصاد و دارایی منتقل شده و این به معنای مالکیت و یا انحلال نیست.

بر اساس دادنامه مردادماه 1402 دیوان عدالت اداری صرفاً حق رای 60 درصد سهام مازاد این بانک را به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل نموده است و این موضوع اصلاً به‌معنای انتقال مالکیت این بانک نمی‌باشد و صرفاً اقدامات قانون‌گذار به‌منظور جلوگیری از تسلط یک شخص حقیقی یا حقوقی بر منابع بانکی، اعمال سقف 10 درصدی بر سهام شخص واحد است و مجمع عمومی متناظر با سهام به وزارت امور اقتصادی و دارایی سپرده شده است یعنی هنگامی که مجمع عمومی تشکیل شود نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی در مجامع این بانک حضور خواهند یافت.

لازم به‌ذکر است که فروشگاه اینترنتی توشه من، باتوجه به حساسیت بالای تیم حقوقی در مورد رفع نگرانی های کاربران و مشتریان عزیز، از این پس از درگاه سایر بانک‌ها جهت صدور سفته‌های الکترونیکی موردنیاز قراردادها استفاده خواهد کرد تا اختلالی در روند ثبت سفارش وجود نداشته باشد.

با احترام فراوان

روابط‌عمومی فروشگاه اینترنتی توشه من


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط