آغاز ثبت نام دوره های آموزش کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور


آغاز ثبت نام دوره های آموزش کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور

پیرو مصوبه شورای آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ثبت نام دوره های آموزش کوتاه مدت ویژه کارگران سراسر کشور در ۳۵۰ رشته آموزشی برای شهریور ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ حسین فلاح خوش مشرب معاون امور اجرایی دارالقرآن خانه کارگر کشور و عضو شورای آموزش خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه شورای آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ثبت نام دوره های آموزش کوتاه مدت ویژه کارگران سراسر کشور در 350 رشته آموزشی برای شهریور ماه سال 1402 آغاز شد تا تمامی جامعه کارگری بتوانند به شکل کاملا رایگان از این آموزش ها استفاده کنند.

وی افزود: دوره های آموزشی دارالقرآن خانه کارگر به سه شکل تلفنی ، حضوری و مجازی در سراسر کشور برگزار می شود.

فلاح گفت : این دوره های آموزشی در 10 دپارتمان که شامل قرآن، کامپیوتر، هنری مهارتی، حقوق و اقتصاد، روانشناسی، تغدیه و بهداشت، حقوق و اقتصاد، فنی و سایر رشته ها می باشد که این آموزش ها برای جامعه کارگری در سراسر کشور قابل دسترس است و می توانند به شکل رایگان از این آموزش ها استفاده کنند.

وی در آخر افزود: کارگران شریف ما در کشور به دلیل هزینه های زندگی و مشکلات معیشتی که روبرو خواهند شد به آموزش بخاطر هزینه های آن اصلا فکر نمی کنند ولی در خانه کارگر آموزش های مختلف به شکل رایگان برای کارگران طراحی شده است که کاملا رایگان از این آموزش های متنوع استفاده کنند.

عضو شورای آموزش خانه کارگر در آخر افزود: کارگرانی که تمایل دارند در این دوره های آموزشی شرکت کنند می توانند نام شهر خود را به سامانه پیامکی 10000100100 پیامک کنند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی