پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع)


پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع)

در پی اقدام تروریستی عوامل تکفیری در آستان مقدس شاهچراغ(ع)، سرپرست حجاج ایرانی با ارسال پیامی به تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) ضمن محکوم کردن این حادثه خونبار، شهادت خادمان آن بارگاه مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز را به تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) تسلیت گفت.


متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با نهایت تاسف و تاثر، حمله تروریستی کور و حادثه خونبار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) و به شهادت رساندن و مجروحیت تعدادی از خادمان و زائران آن آستان قدسی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف و شهیدپرور و ولایت‌مدار دارالمؤمنین شیراز به ویژه تولیت و خادمان سومین حرم مطهر اهل بیت (شاهچراغ) و به خانواده شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.


دشمنان ایران اسلامی که ناامید و ناکام ازمقابله با اراده مقاوم ملت بزرگ ایران، با ارتکاب این اقدام ددمنشانه باردیگرچهره پلید خود را نمایان کردند، بدانند که خون شهیدان و مجروحان این حادثه بر انسجام ملی و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.


وقوع این جنایت درحریم امن اهل بیت (علیهم السلام) و هتک حرمت حریم سلالگان پاک معصومین(ع) امری محکوم و جنایتی آشکار است و آحاد مردم شریف و متدین از آن نخواهند گذشت و از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی کشور پیگیری و محاکمه عاملان، آمران و حامیان این اقدام بزدلانه به ویژه انتقام از گروه‌های تکفیری را خواستارند.


خداوند روح مطهر شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) را با آنحضرت و سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) همنشین و با انبیاء و اولیای الهی محشور گرداند.


سید عبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق