آمادگی فعالان برای تظاهرات دربرابرمحل برپایی کنفرانس«گوگل» در محکومیت همکاری این شرکت با صهیونیست‎‌ها


آمادگی فعالان برای تظاهرات دربرابرمحل برپایی کنفرانس«گوگل» در محکومیت همکاری این شرکت با صهیونیست‎‌ها

فعالان حوزه فناوری در ایالات متحده آمریکا برای تظاهرات دربرابر محل برپایی کنفرانس «گوگل» در محکومیت ادامه همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی آماده می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری وفا، فعالان حوزه فناوری در ایالات متحده آمریکا برای تظاهرات در مقابل محل برپایی کنفرانس « Google Cloud» برای شرکت گوگل که قرار است در هفتم شهریور 1402 مطابق با 29 آگوست 2023 میلادی در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفورنیا برگزار شود، آماده می شوند.

این فعالان با همکاری نهادهای آمریکایی در شبکه‌های اجتماعی فراخوانی را برای سازماندهی تظاهراتی عظیم در مقابل کنفرانس هوش مصنوعی برای اعمال فشار بر دو شرکت گوگل و آمازون منتشر کردند تا این دو شرکت قرارداد پروژه نیموس را که دو سال پیش به ارزش یک میلیارد دلار با رژیم اشغالگر صهیونیستی منعقد کردند، لغو کنند. زیرا این رژیم به دنبال تقویت آپارتاید و خشونت علیه ملت فلسطین و تسلط بر زمین‌های فلسطینی‌هاست.

ده‌ها فعال در پایان ماه گذشته در مقابل اجلاس آمازون در شهر نیویورک تظاهرات کردند. در این تظاهرات هزاران متخصص و پژوهشگر در این زمینه شرکت کردند و پارچه نوشته‌هایی را در محکومیت ادامه قرارداد وهمکاری فناوری با رژیم اشغالگر دردست داشت. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار توقف آن در اسرع وقت شدند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ برافراشته شدن پرچم فلسطین در دانشگاه هارواد