وزیر دفاع سوریه خواستار مجازات رژیم صهیونیستی شد


وزیر دفاع سوریه خواستار مجازات رژیم صهیونیستی شد

وزیر دفاع سوریه تاکید کرد که یکی از چالش های سوریه مواجه با دشمنان بیگانه به ویژه رژیم صهیونیستی است و ما از جامعه جهانی می خواهیم این رژیم را به دلیل تجاوزاتش مجازات کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رای الیوم، سرتیپ علی محمود عباس، وزیر دفاع سوریه بعد از ظهر سه شنبه (24 مرداد ماه) طی سخنانی در یازدهمین دور کنفرانس امنیت بین‌المللی در مسکو گفت: امروزه جهان شاهد افزایش شدت درگیری ها است که نیازمند تلاش های مؤثر بیشتر برای رسیدن به وضعیت امنیتی بهتری است که مردم آرزوی آن را دارند.

وی در سخنان خود به سوریه، عراق، لیبی و لبنان اشاره کرد که بیش از 12 سال است از تجاوز و تروریسم رنج می برند.

سرتیپ علی محمود عباس گفت: یکی از چالش ها و تهدیدهایی که سوریه با آن مواجه است، اشغالگری خارجی ها است که تعداد بسیاری از کشورها را تحت کنترل خود دارد و قدرت کشور مورد هدف را تضعیف می کند، به ویژه اینکه نیروهای ائتلاف آمریکایی- غربی مناطق مهمی از کشورش را اشغال کرده و ثروت سوریه را به سرقت می برند.

وزیر دفاع سوریه گفت: چالش دیگر، اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین است که باعث شده بیش از 70 سال مردم آن در رنج زندگی کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی مهم ترین تهدید کننده امنیت علیه امنیت منطقه غرب آسیا و ثبات آن است. این رژیم شریک اصلی آمریکا در تجاوزات علیه منطقه به بهانه حفظ امنیت آن است.

سرلشکر عباس خاطرنشان کرد: رقابت تسلیحاتی و عدم تعادل آن به ویژه با توجه به پیشرفت فنی و اقدامات پیشگیرانه ای که کشورها برای حفظ امنیت ملی خود به آن متوسل می شوند، از جمله چالش ها و تهدیدها است.

وزیر دفاع سوریه در ادامه سخنان خود از جامعه جهانی خواست جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن در اراضی اشغالی فلسطین بگیرد.

وی همچنین خواستار مجازات رژیم صهیونیستی به خاطر حملات و تجاوزاتش به خاک سوریه شد.

گفتنی است، جنگنده های صهیونیستی چند روز گذشته به مناطقی در اطراف دمشق موشک پرتاب کردند و پدافند هوایی سوریه توانستند بیشتر موشک‌های متخاصم را قبل از رسیدن به هدف رهگیری کنند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا