کانون اسوه بابل کانون نمونه کشوری در طرح پیوند مسجد و مدرسه


کانون اسوه بابل کانون نمونه کشوری در طرح پیوند مسجد و مدرسه

کریم تبار از برتری کانون فرهنگی هنری اسوه بابل در کشور خبر داد و گفت: کانون اسوه بابل کانون نمونه کشوری در طرح پیوند مسجد و مدرسه شد.

محمد کربم تبار- رکن فرهنگی کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک بابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران پیرامون دلیل کسب رتبه برتر مساجد فعال کشوردر برنامه های فرهنگی تربیتی، اظهار کرد: همه تلاش ما برای نهادینه کردن مسائل دینی در کنار امور فرهنگی و علمی بود و به همین منظور تلاش برای پیوند مسجد و مدرسه را در دستور کار قرار دادیم‌.

وی افزود: کار ویژه ما در کانون اسوه بابل ارتباط هدفمند مسجد و مدرسه است و براساس بیانات رهبری در اجلاس نماز سال ۸۹ و ارتباط شایسته و هدفمند مدرسه و مسجد این کار ویژه را در دستور کار قرار دادیم.

رکن فرهنگی کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد کاظم بیک بابل یادآور شد: در سال ۸۹ مدرسه اشراق برای دختران و پسران تاسیس و با ارتباط مستمر مدرسه اشراق و مسجد کاظم بیک تلاش شد تا مهارت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی، دینی، رباتیک و... آموزش داده شود و امور مسجد به نونهالان، نوجوانان و جوانان واگذار شود.

کریم تبار گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه برای دختران و پسران در پایه های مختلف تحصیلی فعال است و برنامه دارد، تصریح کرد: پیوند خوبی میان والدین، فضای آموزشی و مسجد ایجاد شده و همین ارتباط مناسب به همت کانون فرهنگی هنری اسوه بابل در مجتمع آموزشی تربیتی اشراق و مسجد کاظم بیک شهرستان بابل موجب شده است که فعالیت های چشمگیری را در حوزه مسجد شاهد باشیم.

وی یادآور شد: اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» به همت کانون فرهنگی هنری اسوه موجب حضور فعالانه و نظام مند نوجوانان و جوانان در مسجد شده است و تکلیف و مسئولیت داریم تا متناسب با استعدادهایی که خداوند متعال در وجود انسان ها قرار داده است، از همه توانایی و زمینه ای که برای انجام کار فراهم شده، استفاده کرده و بهره مند شده و در جامعه این طرح را گسترش دهیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی