دوره تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن با حضور 70 نفر از حافظین کل و قاریان برتر برگزار می شود


دوره تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن با حضور 70 نفر از حافظین کل و قاریان برتر برگزار می شود

رضایی گفت: دوره تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن با حضور ۷۰ نفر از حافظین کل و قاریان برتر در شهرهای یاسوج و سی سخت برگزار می شود.

«محسن رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: دوره تخصصی صوت و لحن و تجوید قرآن کریم ویژه خواهران با دعوت از دو تن از اساتید کشوری سرکار خانم فاطمه شیرازی و زهرا صریحی نژاد از داوران و حفاظ بین المللی کشور از تهران در استان برگزار می شود.

مدیر دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره به مدت سه روز صبح‌ها ویژه حفاظ و قاریان برتر شهر سی سخت و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر در دارالقرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: تعداد ۷۰ نفر از حافظین کل و قاریان برتر استان در بخش خواهران از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ در شهر سی سخت و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه در یاسوج در این دوره حضور پیدا می کنند.

رضایی گفت: از مزیت‌های دوره این است که گواهی معتبر کشوری به افرادی که دوره را با موفقیت گذرانده باشند، اهدا می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره ارتقا و چگونگی تقلید کردن، آخرین آئین نامه‌های داوری حفظ و صوت و لحن مرور خواهد شد و در کنار آن آموزش عملی و تدریس عملی شرکت کنندگان در دوره در دستور کار قرار دارد که از مزیت‌های این دوره محسوب می‌شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022