همایش نوجوانان اربعینی ندای حسین برگزار شد


همایش نوجوانان اربعینی  ندای حسین  برگزار شد

همایش نوجوانان اربعین "ندای حسین" با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) خیابان آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همایش نوجوانان اربعینی، باعنوان "ندای حسین" در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) خیابان آزادی برگزار شد. در این همایش، نوجوانانی که برای اولین بار زائر کربلای حسینی می‌شوند، شرکت کرده و از سخنان حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، با موضوع آداب پیاده روی اربعین بهره برده و در پایان همایش به یادمظلومیت اباعبدالله حسین و یاران شهیدش به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

در این راستا، حجت الاسلام زنگه، مسئول برگزاری همایش نوجوانان اربعینی، با اشاره به هدف برگزاری این همایش گفت: این برنامه برای زائر اولی های کربلای معلی برگزار شده تا نوجوانان هر چه بیشتر با آداب و اهداف این سفر معنوی آشنا شوند.

وی افزود: همچنین این همایش فرصتی است تا دیگر اولیا، که بنابر هردلیلی راضی نمی شوند که فرزندشان به این سفر روند، به ابعاد مختلف این پیاده روی بزرگ پی برده و فرزند خود را راهی طریق الحسین(ع) کنند.

لازم به ذکر است، همایش نوجوانان اربعینی "ندای حسین" به همت هیئت معین الضعفای تهران و با همکاری قرارگاه تربیتی شهید آرمان برگزار شد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم