پیگیری مسایل حوزه حج و زیارت


پیگیری مسایل حوزه حج و زیارت

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین نواب سرپرست حجاج ایرانی درخصوص مسایل حوزه حج و زیارت تبادل نظر و رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در خصوص مسایل حوزه حج و زیارت تبادل نظر و رایزنی کرد.


در این دیدار که در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، وزیر امور خارجه برگزاری موفق حج 1402 را نتیجه تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان و دست اندرکاران مرتبط با حوزه حج و زیارت دانست.


سرپرست حجاج ایرانی هم از تعامل و مساعدت وزیرامورخارجه و مسئولان وکادر دیپلماتیک مستقر در کشورمیزبان جهت تسهیل امور حجاج ایرانی تقدیر کرد.


دراین دیدار که سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت، امیرعبداللهیان با اشاره به سفر قریب الوقوع خود به عربستان، در خصوص روابط فی‌مابین درحوزه های حج تمتع و عمره مفرده و تسهیلاتی که برای فعالیت دفتر نمایندگی سازمان حج در عربستان باید فراهم شود، به تبادل نظر پرداخت.


در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب ابراز امیدواری کرد که عربستان به پیشنهادهای مطرح شده توسط دیگر کشورهای اسلامی برای ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب درحوزه حج وارائه خدمات بهتر به زائران توجه و ازآنها استفاده کند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)