حضور اسکار پیاستری برای تیم مکلارن هیجان انگیز است


آندریا استلا مدیر تیم فرمول یک مکلارن، برخی از ویژگی های راننده تازه کار این تیم بریتانیایی یعنی اسکار پیاستری را توضیح داد و گفت که چرا راننده استرالیایی این تیم، خارق العاده است. اسکار پیاستری راننده تازه کار مکلارن که در فصل 2023 به عنوان...

آندریا استلا مدیر تیم فرمول یک مکلارن، برخی از ویژگی های راننده تازه کار این تیم بریتانیایی یعنی اسکار پیاستری را توضیح داد و گفت که چرا راننده استرالیایی این تیم، خارق العاده است.

اسکار پیاستری راننده تازه کار مکلارن که در فصل 2023 به عنوان جایگزین دنیل ریکاردو به این تیم پیوست و توانست عملکرد خوب و قابل قبولی را از خودش نشان دهد. پس از آنکه مکلارن بروزرسانی های خودش را به همراه اورد، اسکار به شدت سریعتر شده است.

آندریا استلا در مورد راننده استرالیایی تیم خودش گفت:

ما قبل از هر چیز بسیار خوشحالیم که لندو و اسکار را در تیم خو داریم. فکر می کنیم آنها ظرفیت های باورنکردنی برای آینده هستند.

در مورد لندو فکر می کنم که او صرفا یک فرد با پتانسیل نیست، او یک راننده برتر اثبات شده است. در این مسیری که هستیم، همسفری با اسکار نیز کار را هیجان انگیزتر می کند، زیرا استعداد او از همان ابتدا بسیار واضح بود.

حتی رفتار تحلیلی او، طوری که به مسائل نگاه می کند و در تلاش برای یادگیری است و آرامشی که دارد(کاملا واضح و عالی است). او قادر به جذب و اجرای مسائل است. سعی هم می کند که همیشه در آرامش کامل بماند که نقطه قوت اسکار است.

استلا در مورد اینکه چطور اسکار باعث بهتر شدن لندو می شود، گفت:

یک نکته این است که لندو قطعا به سمت یک مسیر رهبری در حال تکامل است. نه به این منظور که رهبری تیم را به عنوان راننده پیشرو به دست بگیرد، بلکه منظور این است که از جمله رانندگانی خواهد شد که می تواند سبب اتحاد و انسجام تیم شود.

نکته دوم این است که با داشتن راننده ای به سرعت اسکار، قطعاً در شرایطی قرار دارید که از پتانسیل خودرو بهتر استفاده کنید، زیرا در برخی از پیچ ها، حتی در تمرین یک، اسکار اگر سریعتر نباشد، بلافاصله رقابتی است.

بنابراین لندو می تواند بگوید خب، ما می توانیم این کار را در این پیچ انجام دهیم و غیره. همینطور هم اسکار چنین نظری را می دهد و در مورد عبور از یک پیچ صحبتی می کند. مسئله ای که امسال قابل توجه است، شباهت نظرات بین دو راننده است.

چنین چیزی برای مهندسان بسیار مهم است، زیرا به این معنی است که آنچه از راننده ها می آید بسیار پیوسته و واضح است، سبب ایجاد جهت روشنی برای توسعه و پیشبرد ماشین می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا