تابستانی شیرین و رویایی با طعم کتاب و قصه خوانی


تابستانی شیرین و رویایی با طعم کتاب و قصه خوانی

کودکان و نوجوانان در فصل تابستان، مهمان کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، کتابخانه هدی این مرکز در نظر دارد تابستان امسال، برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و اهمیت مسئله کتاب و کتابخوانی برنامه ای را برگزار نماید.

برگزاری جلسه کتابخوانی و قصه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در فضایی صمیمی و شاد از برنامه هایی است که فرهنگسرای قرآن برای روزهای داغ تابستان 402 در نظر دارد.

این برنامه سعی دارد با انتخاب کتاب های روز و جذاب مناسب با سلیقه کودکان و نوجوانان امروز ، سهمی در علاقمندی آنان به حوزه کتاب و کتاب خوانی و همچنین افزایش مهارت های اجتماعی شان داشته باشد.

این جلسات روزهای یک‌شنبه ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ ساله و سه شنبه ها ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال از ساعت 10 تا 12 در محل کتابخانه برگزار می شود.

نظرسنجی از کودکان درباره انتخاب کتاب مورد علاقه و گفتگو پیرامون کتاب و قصه خوانده شده ، در استمرار این جلسات نقش به سزایی داشته است.

علاقه مندان برای استفاده از خدمات مختلف کتابخانه هدی می توانند به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 55780004 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت