شهید الداغی، شهید شاخص «امر به معروف و نهی از منکر» سال 1402 شد


شهید الداغی، شهید شاخص «امر به معروف و نهی از منکر» سال 1402 شد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت حفظ ارزش‌هایی همچون ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی، غیرت و جوانمردی و دفاع از حرمت زن ایرانی، شهید حمیدرضا الداغی را به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت حفظ ارزش‌هایی همچون ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی، غیرت و جوانمردی و دفاع از حرمت زن ایرانی، شهید حمیدرضا الداغی را به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد.

حجت الاسلام «دکتر طاهری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و هماهنگی بنیاد شهید پس از طی مراحل قانونی، شهید الداغی به عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر شناخته شد.

وی افزود: بر همین اساس عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ امر به معروف و نهی از منکر به این شهید والامقام به واسطه تاثیرات اجتماعی اقدام غیرتمندانه وی اختصاص یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهید الداغی خون پاک خود را در راه حفظ ارزش و کرامت دختران این سرزمین تقدیم کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر غیرت و جوانمردی، دفاع از ارزش و کرامت زن ایرانی، ساکت نبودن در برابر ظلم، ایثار و از خودگذشتگی، مسئولیت پذیری و عدم بی‌تفاوتی و کمک به مستمندان را از شاخص‌ترین ویژگی‌های این شهید والامقام برشمرد.

دکتر طاهری، ساکت نبودن در برابر ظلم را از خصوصیات بارز این شهید برشمرد و افزود: عمل غیورانه این شهید بزرگوار آحاد مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد و دل‌ها را متوجه بزرگ‌منشی وی ساخت.

وی به دیگر خصوصیات بارز این شهید پرداخت و گفت: شهید الداغی در عین توان مالی محدود، بی ادعا کار‌های خیر فراوانی انجام می‌داد که پس از شهادتش فاش شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این شهید باید به‌عنوان الگو و اسوه غیرت به جامعه و به خصوص جوانان معرفی شود.

دکتر طاهری همچنین از برپایی همایش گرامیداشت خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر و اهدای تندیس شهید شاخص به این خانواده‌های والامقام خبر داد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود