فاجعه آتشین در کردستان ! / خیلی ها بدبخت شدند !


فاجعه آتشین در کردستان ! / خیلی ها بدبخت شدند !

رکنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان از آتش‌سوزی ۴ هزار تن کاه و کلش در روستای کروندان دهگلان خبر داد.

به گزارش رکنا از کردستان؛ سعید کریمی از آتش‌سوزی 4 هزار تن کاه و کلش در روستای کروندان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این اتفاق اواخر شب گذشته در محل مشخص روستا که هر ساله کشاورزان دسترنج خود را آنجا دپو کرده و سپس در فصل پاییز و زمستان - زمان مناسب آن را می‌فروشند، رخ داد.

وی گفت: پس از تماس تلفنی فرماندار دهگلان و اعلام این خبر آتش‌سوزی، با فرمانداران سنندج و قروه هماهنگی انجام و تیم‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این دو شهرستان جهت پشتیبانی از تیم دهگلان، عازم روستای کروندان و ماشین‌آلات شهرداری نیز پای کار آمد و ایمن‌سازی محل انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان با بیان اینکه این 4 هزار تن کاه و کلش مربوط به یک نفر نبوده، بلکه با فاصله 20 تا 50 متری مربوط به چندین کشاورز است، افزود: طبق گفته اهالی روستا این اتفاق هر ساله در این فصل و بازه زمانی در روستای کروندان، رخ داده و شائبه عمدی بودن آن ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته و به تأسیسات برقی نزدیک محل حادثه نیز آسیبی نرسید، گفت: این آتش‌سوزی که مسبوق به سابقه است، برای کشاورزان خسارت مالی به جا گذاشت.

کریمی با اذعان به اینکه آتش هنوز خاموش نشده، اما ایمن‌سازی محل صورت گرفته و با خاک دور و بر کاه و کلش گرفته شد، عنوان کرد: کشاورزان شکایت قضایی انجام داده و امیدواریم با ورود دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر افراد شناسایی و بسزای اعمال خود برسند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان


فاجعه آتشین در کردستان ! / خیلی ها بدبخت شدند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جای خالیت