رئیس جدید پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی شد


رئیس جدید پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی شد

حجت الاسلام دکتر سید غلامعباس موسوی مقدم به عنوان رئیس جدید پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ حجت الاسلام دکتر سید غلامعباس موسوی مقدم به عنوان رئیس جدید پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور جمعی از مقامات در شهر قم برگزار شد، گفت: پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر یکی از موفق‌ترین مراکز پژوهشی و علمی در احیای گفتمان امر به معروف در کشور بوده است.


وی ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام گل‌زاده، دکتر موسوی مقدم را به‌عنوان رئیس پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با تدابیر دکتر موسوی مقدم، شاهد موفقیت‌های بیش‌ازپیش این مرکز در ایجاد گفتمان نخبگانی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم.

حجت الاسلام دکتر سید غلامعباس موسوی مقدم نیز با اشاره به تاریخچه یک دهه فعالیت این مرکز در مسیر احیای فریضتین بر لزوم بازیابی، تکمیل و انتشار آثار گذشته تاکید کرد.
وی تلاش ها و فعالیت های اعضای سابق این مرکز را قابل تقدیر دانست و از آنها برای همکاری مجدد دعوت کرد.

دکتر موسوی مقدم دارای مدرک دکتری در رشته معارف نظری، استاد حوزه و دانشگاه و دارای تالیفات و مقالات مختلف در حوزه دینی و معارفی است.
مدیر تولید محتوا و پژوهش دانشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، مؤسس و مدیر موسسه تبلیغ بین‌الملل liveminbar، مؤسس و مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی «آرامش یار»، امام جماعت برگزیده ملی، مقام اول مهرواره ملی محله همدل، دبیر قرارگاه تحول ائمه جماعات استان قم، مدیر زیست‌بوم تربیت سازمان تبلیغات استان قم، دبیر پژوهش شورای علمی دانشگاه مجازی امام خمینی(ره)، مدیر مرکز نیکوکاری و کارآفرینی تخصصی امام حسن مجتبی(ع) و مدیرمسئول ماهنامه «پاسخ» از سوابق رئیس جدید پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

گفتنی است، پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سال ۱۳۸۹ به صورت رسمی در شهر قم آغاز به کار کرد.
راه اندازی تنها پایگاه استنادی امر به معروف در جهان اسلام، تألیف و انتشار بیش از۱۵۰ عنوان جلد کتاب، برگزاری دوره های متعدد آموزشی و مهارت افزایی، گفتمان سازی نخبگانی و علمی امر به معروف و نهی از منکر بخشی از فعالیت های این مرکز در یک دهه بوده است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)