موجودی نسل جوان در وزنه برداری محدود است/ همه از ما انتظار مدال المپیک دارند


موجودی نسل جوان در وزنه برداری محدود است/ همه از ما انتظار مدال المپیک دارند

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: وزنه‌برداران به لحاظ رکوردی، عملکرد قابل قبولی داشتند و وزنه‌های خوبی ثبت کردند. در این رقابت‌ها وزنه...

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: وزنه‌برداران به لحاظ رکوردی، عملکرد قابل قبولی داشتند و وزنه‌های خوبی ثبت کردند. در این رقابت‌ها وزنه برداران جوان و آینده دارِ ما موفق شدند حرکات صحیحی بزنند و خطایی نداشته باشند، علاوه بر این رکورد‌های خیلی خوبی هم زده شد که ما را به آینده امیدوار کرد.

موجودی نسل جوان در وزنه برداری محدود است/ همه از ما انتظار مدال المپیک دارند

وی افزود: وزنه‌برداران در رده‌های پایه نیاز دارند در مسابقات بین‌المللی زیادی شرکت کنند. در این مدت تمام تلاش ما این بوده که بچه‌ها بتوانند در اردو‌ها حضور متداوم داشته باشند، که تقریبا هم طبق برنامه پیش رفتیم. حفظ این نسل برای ما اهمیت دارد که متاسفانه در دوره‌های گذشته در این زمینه کمی کم کاری صورت گرفته است؛ اما باید تشکر کنیم از تلاش مربیان هیات‌های استانی که باعث شدند در این شرایط ما حداقل این تعداد وزنه بردار در این نسل را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه گفت: در این مدت خوشبختانه اتفاقات خوبی برای وزنه برداری رقم خورده است ما در تلاش هستیم که با شناسایی استعداد‌ها و پرورش درست آن‌ها تعداد وزنه برداران در این رده سنی را افزایش دهیم. موجودی این نسل واقعا محدود است و ۱۲ وزنه بردار برای این رده سنی در رشته وزنه برداری عدد کمی است.

سجاد انوشیروانی در پایان گفتگو با «دیباچه» وزنه برداری رشته‌ای است که همه از آن انتظار مدال در المپیک دارند، ولی زیرساخت‌ها و امکانات آن چه در تهران و چه سایر استان‌ها خیلی مناسب نیست. برای برطرف شدن این مشکل بازسازی کمپ تیم ملی را از سر گرفتیم کاری که هم هزینه بر است و زمان بر، ولی برای آینده وزنه برداری نیاز بود که این کار را انجام دهیم؛ بنابراین با کمبود منابع مالی خیلی شجاعانه استارت کار زدیم که امیدوارم با موفقیت آن را به پایان برسانیم.

گفتگو از : فریبا جلیل خانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی