ملی‌پوشان قایقرانی مظلوم هستند/ سخت تلاش می‌کنیم ولی قول مدال نمی‌دهم / سطح دریاچه آزادی بسیار پایین آمده است!


ملی‌پوشان قایقرانی مظلوم هستند/ سخت تلاش می‌کنیم ولی قول مدال نمی‌دهم / سطح دریاچه آزادی بسیار پایین آمده است!

« مهسا مجللی » در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص روند آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: از نظر امکانات که شرایط مناسبی نداریم. حتما در جریان کم آب شدن دریاچه آزادی هستید، ولی با این حال ما از هیچ تلاشی...

« مهسا مجللی » در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص روند آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: از نظر امکانات که شرایط مناسبی نداریم. حتما در جریان کم آب شدن دریاچه آزادی هستید، ولی با این حال ما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما در هانگژو، رخ بدهد و بهترین نتایج را بگیریم.
وی افزود: عوامل متعددی برای کسب مدال در رشته قایقرانی دخیل هستند، بنابراین نمی توان از حالا چیزی را پیش بینی کرد و حدس زد. در چند وقت اخیر نتایج خوبی که در مسابقات متعدد کسب کردیم نشان داده است که آمادگی مطلوبی برای مسابقات داریم و قطعا تمام سعی مان را خواهیم کرد تا نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. مطمئن باشید از بازیهای آسیایی هانگژو، صدای موفقیت ما همه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ملی‌پوشان قایقرانی مظلوم هستند/ سخت تلاش می‌کنیم ولی قول مدال نمی‌دهم / سطح دریاچه آزادی بسیار پایین آمده است!

سرمربی تیم ملی « آب‌های آرام » با اشاره به وضعیت کم آبی دریاچه آزادی گفت: سطح دریاچه بسیار پایین آمده که اتفاق خوبی نیست، چون اگر همین روند تداوم پیدا کند ما شرایط تمرین که پیش نیاز اصلی موفقیت در هر مسابقه ای است را نخواهیم داشت. از مسئولین انتظار حمایت داریم؛ بچه های ما در این شرایطِ نابرابر با رقبا به سختی تمرین می کنند، نباید اجازه بدهیم کمبود امکانات زحمات این دوستان را به هدر بدهد.
مجللی خاطر نشان کرد: دو رویداد حساس و مهم را پیش رو داریم که ابتدا باید در بازی‌های آسیایی هانگژو حاضر شویم و سپس در مسابقات جهانی به رقابت با رقبا بپردازیم. وضعیت خوبی داریم و آماده نتیجه گیری در هانگژو هستیم. آمادگی خوبی داریم ولی هنوز دو ماه هم فرصت است که بتوانیم به آن میزان از آمادگی که ضروری است دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی « آب‌های آرام » در واکنش به اینکه چرا هنوز هم پس از کسب مدال خیرآبادی هنوز به شکل خوبی به این رشته توجه نمی شود، گفت: « خیرآبادی»، اولین بانوی مدال‌آور ایران در میادین مهم جهانی است که اتفاقا از سوی فدراسیون هم حمایت خوبی از این ورزشکار صورت گرفت. ولی معتقدم این حمایت‌ها کافی نیست، زیرا در این شرایط سخت، تمام بچه‌ها با عشق و علاقه تمرین می‌کنند و از زندگی شخصی خودشان عبور می‌کنند تا بتوانند یک اتفاق خوبی به وجود بیاورند. فکر می‌کنم بچه‌های قایقرانی مظلوم هستند و نیاز داریم تا دیده شویم.

گفت و گو از : فریبا جلیل خانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟