کشورهای دیگر بیشتر به موسیقی محلی ایرانی اهمیت می دهند!


کشورهای دیگر بیشتر به موسیقی محلی ایرانی اهمیت می دهند!

« ناصر عطاپور» خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار چند اثر جدید هستیم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.این خواننده در ادامه...

« ناصر عطاپور» خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار چند اثر جدید هستیم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
این خواننده در ادامه بیان کرد: این آثار به موسیقی آذربایجان اختصاص دارد و سعی کردیم آثاری متفاوت نسبت به کارهای قبلی ارائه دهیم که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

کشورهای دیگر بیشتر به موسیقی محلی ایرانی اهمیت می دهند!

وی افزود: به طور کلی موسیقی محلی و نواحی در شرایط نامناسبی قرار دارد و اگر یک یا دو جشنواره ای که برای این نوع موسیقی برگزار نشود مردم با این موسیقی آشنا نمی شوند؛ زیرا هیچ نوع اطلاع رسانی و آگاهی سازی در زمینه این نوع موسیقی انجام نمی شود.
این هنرمند در ادامه تاکید کرد: به نظر من کشورهای دیگر بیشتر به موسیقی محلی ایرانی اهمیت می دهند زیرا از ارزش آن آگاه هستند، در نتیجه باید شرایطی فراهم شود تا این نوع موسیقی بیشتر در عرصه های بین المللی معرفی شود.
این خواننده خاطرنشان کرد: همه هنرمندان این حوزه، توانایی های بالایی دارند فقط باید زمینه فعالیت آنها فراهم شود و تنها با حمایت و پشتیبانی نهادهای دولتی می توان این موسیقی را زنده نگه داشت.
وی در پایان گفت: موضوع مهم دیگر این است که جشنواره های موسیقی فقط عنوان بین المللی را یدک می کشند در صورتیکه باید واقعا بین المللی باشند و این موضوع آنقدر مهم است که به نظر من باید بودجه های قابل توجهی را به این جشنواره ها اختصاص دهند.

گفتگو از : غزاله سعادتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی