غافلگیری تازه‌ در انتظار طرفداران آیفون/ تغییر مکان دکمه آشنا


غافلگیری تازه‌ در انتظار طرفداران آیفون/ تغییر مکان دکمه آشنا

اپل در تازه‌ترین نسخه از سیستم‌ عامل آی‌اواس تصمیم به تغییر مکان دکمه قرمز آشنای قطع تماس گرفته است، تغییری که ممکن است در آغاز کاربران قدیمی آیفون را غافلگیر کند. به گزارش دیباچه، کاربران آیفون به دیدن دکمه بزرگ قطع تماس در...

اپل در تازه‌ترین نسخه از سیستم‌ عامل آی‌اواس تصمیم به تغییر مکان دکمه قرمز آشنای قطع تماس گرفته است، تغییری که ممکن است در آغاز کاربران قدیمی آیفون را غافلگیر کند.

به گزارش دیباچه، کاربران آیفون به دیدن دکمه بزرگ قطع تماس در میانه پایین صفحه نمایش عادت دارند اما اپل تصمیم دارد جای این دکمه آشنا را تغییر دهد. بر اساس تازه ترین خبرها، دکمه قطع کردن به سمت راست پایین صفحه نمایش نقل مکان خواهد کرد.

غافلگیری تازه‌ در انتظار طرفداران آیفون/ تغییر مکان دکمه آشنا

صفحه تماس جدید، که در حال حاضر برای دانلود در نسخه بتا برای توسعه دهندگان در دسترس قرار دارد، واکنش‌های بسیاری را در میان کاربران iOS در رسانه‌های اجتماعی برانگیخته است. یکی از کاربران اعلام کرد: «iOS 17 دارای دکمه FaceTime در جایی است که پیش از این جای دکمه پایان تماس بود.»

برخی کاربران در شبکه اجتماعی توییتر که البته اکنون اکس نام گرفته است، درباره حافظه ماهیچه‌ کاربران قدیمی‌تر و دردسرهای معرفی مکان جدید دکمه قطع تماس نوشته‌اند.

در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان در سراسر جهان در ماه می، این شرکت ابزارهای جدیدی را به نمایش گذاشت که به iOS 17 آمده‌اند تا تماس و پیام‌رسانی را شخصی‌تر و سفارشی‌تر می‌کنند. برای مثال، کاربران آیفون می‌توانند «پوستر» مخاطب را طراحی کنند، یک تصویر سفارشی که هنگام تماس با کسی یا دریافت تماس او ظاهر می‌شود.

اپل معمولاً تازه‌ترین سیستم عامل تلفن همراه خود را در ماه سپتامبر و پس از رویداد سالانه آیفون خود عملیاتی می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید