خبرنگاری حرفه‌ای قابل تقدیر و عبادت است / از ساخت فیلم هیس پسر‌ها فریاد نمی‌زنند ، پا پس نخواهم کشید


دیباچه -زهرا فرود : "پوران درخشنده" کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده پیشکسوت و موفق عرصه سینما که تاکنون آثار درخشانی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت:خبرنگاران رهروان بی‌ادعای مسیر حق و حقانیت...

دیباچه -زهرا فرود : "پوران درخشنده" کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده پیشکسوت و موفق عرصه سینما که تاکنون آثار درخشانی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت:خبرنگاران رهروان بی‌ادعای مسیر حق و حقانیت هستند، عرصه خبرنگاری شغلی است که بی‌شک باید آن را ضمن تقدیر عبادت نمود .

"درخشنده "به خبرنگار دیباچه گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه، کار انسانی مهمی را بر دوش می‌کِشَند؛ کاری که نمی خواهند در آن هیچگاه و تحت هیچ شرایطی چشم از واقعیت‌ها ببندند، و راهی را جز مسیر حقانیت بپیمایند.

خبرنگاری حرفه‌ای قابل تقدیر و عبادت است / از ساخت فیلم "هیس پسر‌ها فریاد نمی‌زنند"،  پا پس نخواهم کشید

او افزود: عملکرد خبرنگاران کاری بسیار ارزنده و ارزشمند است، چرا که تاثیر بسزایی بر جامعه و حرکت آن به سمت آرمان‌های راسخ و مطلوب داشته و خواهد داشت .

این کارگردان و تهیه کننده ادامه داد: خبرنگاران از چنان جایگاهی برخوردار هستند که نمی‌توان ایستادن آنها در کنار حقیقت‌ها را کتمان کرد،او شخصیتی است که به هیچ قیمتی خود و قلمش را نمی‌فروشد، از این رو خبرنگاری را می‌توان حرفه‌ای دانست که لایق تقدیر و عبادت است .

پوران درخشنده در بخش دیگری از صحبتهایش، در ارتباط با شرایط تولید فیلم سینمایی "هیس پسرها فریاد نمی‌زنند" گفت : هم اکنون ۸ سال است که انتظار تولید این فیلم را بر دوش می کشم؛چون این اثر به لحاظ فیلمنامه و حتی محتوا و مضمون با چالش های زیادی مواجه شده و همین موضوع سبب شده سدی مقابل تولید" هیس پسرها فریاد نمی‌زنند " ایجاد شود، ولی با همه این اوصاف از آنجا که موضوعِ آن، از دغدغه‌های من است، بنابراین تحت هیچ شرایطی از ساخت آن پا پس نخواهم کشید .

این فیلمساز برجسته ی سینما در پایان خاطرنشان کرد : فیلم سینمایی "هیس پسرها فریاد نمی‌زنند " اثری درباره خانواده من است؛ در واقع این فیلم برای همه مردم سرزمینم که خانواده من هستند ساخته خواهد شد و امیدوارم این انتظار ۸ ساله به پایان برسد و امسال سالی باشد که بتوانم در آن این اثر را مقابل دوربین ببرم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!