برگزاری چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)


برگزاری چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)

صالحی، از برگزاری چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ «حامد صالحی» مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، از برگزاری چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)" خبر داد.این مسابقه در استمرار سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن ائمه معصومین(سلام الله علیهم اجمعین) و در راستای بهره مندی جامعه فرهنگ دوست و دین مدار ایران اسلامی به ویژه خانواده ها و جوانان از آموزه های ائمه اطهار علیهم‌السلام، برگزار می گردد.

وی افزود: مسابقه سراسری کتابخوانی” نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)" همزمان با آغاز دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد بصورت سراسری از ۲۱ مرداد ماه الی ۲۱ مهر ماه در تمامی استان های کشور برگزار خواهد شد و علاقمندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

صالحی منبع مطالعاتی مسابقه را کتاب” نماز در سیره و سخن امام رضا علیه السلام “ تألیف حسین قنادی و انتشارات ستاد اقامه نماز معرفی کرد و گفت: از ویژگی های این کتاب می توان به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در خصوص روش های دریافت منبع مطالعاتی مسابقه، گفت: نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰% تخفیف به قیمت 200000 ریال از طریق سایت ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir ، نمایندگی ها و عاملین فروش در استان ها و خرید قطعی کتاب توسط دستگاههای اجرایی از طریق انتشارات ستاد مرکزی در تهران قابل تهیه می باشد.

وی افزود: نسخه الکترونیکی (ایپاپ)کتاب با ۷۵% تخفیف به قیمت 100000 ریال، قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir می باشد.

صالحی در ادامه سخنان خود از توزیع کتاب فیزیکی در تهران و استان ها از ۱۴ مرداد تا ۱۴ مهر ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی دستگاههای فرهنگی کشور کما فی السابق می توانند این مسابقه را در بین کارکنان و خانواده آنان، خدمات بگیران و مخاطبین خود در حوزه های ستادی، استانی و شهرستانی برگزار کنند.

این مقام مسئول در خصوص شیوه برگزاری آزمون مسابقه گفت: آزمون بصورت مجازی و از طریق سامانه ستاد به نشانی mehr.namaz.ir خواهد بود و سامانه به مدت دو ماه وفق مهلت تعیین شده برای شرکت در آزمون فعال خواهد بود.

صالحی تصریح کرد: نتایج مسابقه در تاریخ دوم آبان مصادف با ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام خواهد شد .

وی در پایان گفت: به ۱۱۴ نفر از برگزیدگان کارت هدیه 3000000 ریالی از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد و سهمیه برگزیدگان هر استان به نسبت جمعیت شرکت کنندگان استانی محاسبه و انجام خواهد شد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی