(ویدئو) سفیدپوش شدن آلمان در تابستان داغ اروپا!


(ویدئو) سفیدپوش شدن آلمان در تابستان داغ اروپا!

در پی وقوع طوفان شدید بر فراز شهر رویتلینگن در جنوب آلمان مرکز شهر تحت تأثیر آب و هوای شدید قرار گرفت و حدود ۳۰ سانتی‌متر در نقاطی از شهر انباشته شد.

سفیدپوش شدن آلمان در تابستان داغ اروپا!

فرارو- روز جمعه، طوفان شدید تگرگ شهر رویتلینگن که در بادن-وورتمبرگ در جنوب آلمان واقع است را درنوردید که باعث شد تا تگرگ خیابان‌های این شهر را پوشانده و ضخامت آن در برخی نقاط به ۳۰ سانتی‌متر می‌رسد.

به گزارش فرارو، تصاویر مختلف منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تیم‌های برف‌روبی در تلاش برای پاکسازی خیابان‌های این شهر هستند. طوفان و تگرگ خسارت جدی در شهر روتلینگن به همراه نداشته است.

مرکز شهر به ویژه تحت تأثیر آب و هوای شدید قرار گرفت و تگرگ چندین سانتی متری انباشته شد.

به گفته پلیس و اداره آتش نشانی، باران شدید و تگرگ بعدازظهر جمعه به دلیل وقوع طوفان قدرتمند در شهر رویتلینگن باعث جاری شدن سیل شد.

تگرگ‌ها با قطر بین یک تا دو سانتی‌متر، صحنه‌ای زمستانی را در اواسط تابستان ایجاد کردند. تگرگ همچنین سیستم فاضلاب را مسدود کرد و منجر به جاری شدن سیل در خیابان‌های رویتلینگن شد.

پلیس به مردم توصیه کرده است از تردد در مرکز شهر و تردد غیرضروری با خودرو خودداری کنند. آن‌ها همچنین نسبت به ورود به زیرزمین‌ها و پارکینگ‌های زیرزمینی که خطر سیل وجود دارد هشدار دادند.

استفان هرمان از اداره آتش نشانی رویتلینگن عصر جمعه گفت که آن‌ها به حدود ۱۰۰ حادثه پاسخ داده اند. آتش نشانی در طول بعد از ظهر تماس‌های اضطراری متعددی دریافت کرد. در میان آن‌ها رانندگان زیادی بودند که می‌ترسیدند وسایل نقلیه خود را ترک کنند. هرمان گفت: در آن لحظه، درست بود که آن‌ها در وسایل نقلیه خود بمانند و با آتش نشانی تماس بگیرند.

این اولین باری نیست که رویتلینگن در معرض تگرگ قرار می‌گیرد. دو سال پیش، در پایان ژوئن ۲۰۲۱، اداره آتش نشانی و پلیس به دلیل بارش شدید باران و تگرگ مداخلات متعددی در رویتلینگن و بخش شمالی منطقه داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت رفع شد