محاصره خارکف ؛ پیش بینی دریافت اخبار هولناک برای زلنسکی


 محاصره خارکف ؛ پیش بینی دریافت اخبار هولناک برای زلنسکی

مشاور سابق پنتاگون پیش بینی کرد، ارتش روسیه در نتیجه یک سری شکست های بزرگ فرماندهی اوکراین در جمهوری لوگانسک، خارکف را محاصره خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ "داگلاس مک گرگور" در وبلاگ یوتیوب خود پیش بینی کرد:" روس‌ها دفاع نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کوپیانسک و لیمان شکسته‌اند و کنترل جاده‌ای را به دست می‌گیرند که به آنها اجازه می‌دهد به سمت غرب یا شمال غرب حرکت کنند تا خارکف را محاصره کنند".
مک گرگور سیستم استحکامات روسیه را مانعی عظیم به عمق ده ها کیلومتر نامید. به نظر او، فرماندهی اوکراین هرگز نمی تواند بر این موانع غلبه کند. این سرهنگ بازنشسته آمریکایی شرایط فعلی را برای نیروهای مسلح اوکراین ناامیدکننده خواند.
حمله متقابل نیروهای اوکراینی در مسیرهای دانتسک جنوبی، زاپاروژیه و آرتیوموفسک در 4 ژوئن آغاز شد. رژیم کی‌یف تیپ‌های آموزش دیده ناتو را مجهز به فناوری غربی، از جمله تانک‌های معروف لئوپارد، در میدان نبرد مستقر کرد. همانطور که سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در 11 ژوئیه گفت، دشمن در هیچ بخش از جبهه به اهداف خود نرسید و تلفات کی یف از 26 هزار سرباز، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر از جمله 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر فراتر رفت.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب