باید غدیر را برای همیشه، تاریخ بدانیم


باید غدیر را برای همیشه، تاریخ بدانیم

امام جمعه موقت شهرستان مارگون بر شناخت دقیق امام علی (ع) و مسئله غدیر تاکید کرد و گفت:باید غدیر را برای همیشه، تاریخ بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید مهدی فاطمی اطهر» امروز در جشن بزرگ عید سعید غدیر خم که در مصلی بزرگ امام رضا(ع) شهرستان مارگون برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: عید غدیر، عید بیعت با ولایت و امامت و فرصتی ناب و مغتنم برای بیعت مجدد با ولایت است.

امام جمعه موقت شهرستان مارگون گفت: ولایت امام علی(ع) بی ارتباط با بحث ولایت امروزی نیست و هم اکنون دشمنان با ایجاد جنگ نرم به دنبال این هستند تا ولایت فقیه را زیر سوال ببرند، دقیقا شبیه همان کاری که در زمان حضرت علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) انجام دادند.

فاطمی اطهر افزود : اگر چه برگزاری جشن اقدام بسیار مطلوب و قابل تحسین است، اما در کنار آن باید با شناخت دقیق امام علی (ع) و فلسفه غدیر، برای انتقال این فرهنگ ماندگار اسلام تلاش کرد.

وی با اعلام اینکه لازم است از تاریخ درس بگیریم و غدیر را برای همیشه تاریخ بدانیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم به برکت ایام دهه امامت و ولایت و نفس والای حضرت امام علی(ع) همه ما از متمسکین به ولایت امیر المؤمنین(ع) باشیم.

گفتنی است، سخنرانی، مولودی خوانی، نورافشانی، اهدای جوایز نفس و توزیع هزار و ۲۰۰پرس غذا از جمله برنامه های این جشن بزرگ بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی