جشن‌های عید غدیر در 12 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


جشن‌های عید غدیر  در 12 بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن‌های عید غدیر خم به همراه توزیع غذای گرم در ۱۲ بقعه شاخص این استان برگزار شد.

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و مناسبت گرامی‌داشت دهه امامت و ولایت از هفتم تا شانزدهم تیر ماه برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت گرامی‌داشت دهه امامت و ولایت جشن‌های عید غدیر در ۱۲ بقعه متبرکه شاخص استان با اجرای برنامه‌های متنوع و ارزشمند برگزار شد.

وی به این بقاع شاخص اشاره کرد و افزود: امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده قاسم (ع)، امامزاده مختار (ع) و امامزادگان بی بی خاتونین (س) در شهرستان بویراحمد، امامزاده جعفر (ع) در شهرستان گچساران، امامزادگان سید محمود (ع)، امامزاده میرسالار (ع) و امامزاده سلطان مهدی (ع) در شهرستان کهگیلویه، امامزاده علی (ع) و امامزاده بی بی رشیده (س) در چرام، امامزاده سید محمد (ع) شهرستان باشت، امامزاده ابراهیم و اسدالله (ع) شهرستان بهمئی و امامزاده محمود طیار (ع) در شهرستان دنا میزبان جشن های عید غدیر امسال بودند.

حجت الاسلام مومنی شاد خاطرنشان کرد: در این بقاع متبرکه دعای عرفه، نماز عید قربان، همایش بانوان ولایی، فعالیت در فضای مجازی نیز برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد مداحی و مولودی خوانی، راه‌اندازی کاروان‌های شادی «نسیم ولایت»، جشن میلاد امام هادی علیه السلام، اجرای جشن‌های شاد آسمانی در طول دهه در صحن بقاع متبرکه، اطعام غدیر، تجلیل از سادات و ... را از دیگر برنامه های این بقاع شاخص در استان عنوان کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی