اوتمار سافنور: آلپین در حال طراحی استراتژی شکست مکلارن


فرمول یک ایران – اوتمار سافنور مدیر تیم فرمول یک آلپین بیان کرد که سرعت بهبود یافته مکلارن در مسابقات اخیر تیم او را غافلگیر کرده است. با این حال، او فاش کرد که تیمش در دو مسابقه بعدی بروزرسانی هایی دارد که می تواند اوضاع را برایشان خوب پیش...

فرمول یک ایران – اوتمار سافنور مدیر تیم فرمول یک آلپین بیان کرد که سرعت بهبود یافته مکلارن در مسابقات اخیر تیم او را غافلگیر کرده است. با این حال، او فاش کرد که تیمش در دو مسابقه بعدی بروزرسانی هایی دارد که می تواند اوضاع را برایشان خوب پیش ببرد.

مکلارن اوضاع را به نفع خود برگردانده است. در مسابقه بریتانیا با کسب رده دومی و چهارمی عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داد و اثبات کرد که بروزرسانی هایش کار می کند.

اوتمار سافنور در توضیح این وضعیت و مقایسه آن با آلپین بیان کرد:

دو مسابقه اخیر آنها به طور شگفت انگیزی بسیار رقابتی تر هستند. این نتیجه، ترکیبی از همه چیز است.

آلپین پس از اینکه فصل گذشته چهارم شد، اکنون در رده ششم قهرمانی سازندگان قرار دارد. در حالی که سافنور معتقد نیست که تیم نسبت به رقبای خود عقبگرد کرده است، می داند که تیمش باید به طور مداوم کسب امتیاز کند.

سافناوئر گفت:

سال گذشته خیلی متفاوت نبودیم، به جز این واقعیت که استون مارتین تا حد زیادی از ما عقب‌تر بود. باید مراقب این موضوع باشم، اما ما به مرسدس و فراری نزدیک‌تر هستیم و تفاوت نسبی خود را با ردبول حفظ کردیم.

اما فقط استون و چند نفر دیگر از ما عبور کردند. بنابراین، با نگاه به امتیازات در رده ششم هستیم و جایی نیست که می خواهیم باشیم. به همین دلیل نیازمند کسب امتیاز هستیم.

اوتمار در تلاش خود برای شروع کسب امتیاز به طور مداوم، فاش کرد که آلپین چند بروزرسانی را قبل از تعطیلات تابستانی به ارمغان خواهد آورد:

به‌روزرسانی‌های ما در سال جاری کارساز بوده است و یک مورد مهم دیگر قبل از تعطیلات وجود دارد. بنابراین، امیدوارم که این دفعه نیز همینطور باشد. نزدیکی رقابت سبب چنین اتفاقاتی می شود. مشتاقانه منتظر بروزرسانی بعدی خود هستم.

برای مجارستان نیز یک بروزرسانی وجود دارد، آنقدر بزرگ نیست، یک بروزرسانی کفی نیز برای اسپا وجود دارد. با کنار هم گذاشتن همه اینها باید بتوانم به خوبی پیش برویم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها