همایش عفاف و حجاب در کهگیلویه برگزار شد


همایش عفاف و حجاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد برگزاری هفته عفاف و حجاب در کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر از برگزاری همایش عفاف و حجاب با همکاری ستاد برگزاری هفته عفاف و حجاب در کهگیلویه را داد و گفت : امروزه حجاب سنگری شده در برابر تهاجمات غرب و غرب‌گرایان و دشمن همه تلاش خود را برای از بین بردن این سنگر انجام می‌دهد و رسالت ما این است که با همکاری و داشتن برنامه‌های مدون جلوی این هجمه را بگیریم .

«عبدالکریم عبودی» افزود: یکی از اهداف ما در برگزاری این همایش ایجاد همکاری ، همفکری و هم افزایی بین ادارات فرهنگی ، برای داشتن برنامه ، جهت ترویج فرهنگ غنی اسلامی است ، بالاخص فرهنگِ عفاف و حجاب .

وی در ادامه بیان داشت : دشمن هم به صورت مجازی و هم میدانی ، حجاب و زندگی عفیفانه ی دختران ما را هدف قرار داده ، و لحظه‌ای غفلت ما ، باعث لطمات و خسارات جبران ناپذیری می‌شود ؛ پس همه باید در همه حال به هوش بوده و آماده مقابله با هرگونه تهاجمی از طرف دشمن باشیم.

در این همایش حجت‌الاسلام مجید بهادری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص یک نهاد یا دستگاه اجرایی نیست افزود: همه ی نهادها و سازمان ها می‌توانند از ساز و کار داخلی خود از نیروهای خود جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنند.

بهادری هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج زندگی عفیفانه در جامعه و مقابله با هجمه های دشمن عنوان کرد.

وی از خانواده، آموزش و رسانه به عنوان سه عنصر احیا کننده حجاب در جامعه نام برد و گفت: با برنامه ریزی مناسب می‌شود مقابل فضای ولنگار مجازی ایستاد و کمک شایانی به مسئله عفاف و حجاب داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه حفظ حجاب و عفاف را یکی ضروریات پیشرفت جامعه دانست و تصریح کرد: بی عفتی و بی حجابی از مهم ترین مصادیق منکر است که جامعه را با بحران های اخلاقی و اجتماعی مواجه می‌کند. سپس همایش با برنامه های هنری مانند شعر خوانی و‌ مسابقه ادامه یافت و با خوانش میثاق نامه ی عفاف و حجاب پایان پذیرفت .

همایش عفاف و حجاب در کهگیلویه برگزار شد

همایش عفاف و حجاب در کهگیلویه برگزار شد

همایش عفاف و حجاب در کهگیلویه برگزار شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی