دشمن به دنبال بایکوت حماسه اربعین است/ فعالیت بیش از 800 هیئت در جوار امامزادگان


دشمن به دنبال بایکوت حماسه اربعین است/ فعالیت بیش از 800 هیئت در جوار امامزادگان

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به جریان نبرد ناهماهنگ و ناهمگون دشمن گفت: امروز دشمنان به دنبال بایکوت حماسه اربعین هستند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در نشست نخبگان تبلیغی و مداحان در آستانه محرم که صبح امروز در آستان امامزاده صالح تجریش برگزار شد با اشاره به اینکه آیات الهی به نصرت اشاره کرده است، گفت: جریان های تبلیغاتی به نوعی نشان دهنده یارگیری دشمن توسط رسانه هایی است که در خارج از کشور مدیریت می شود و متاسفانه این رسانه ها 60 درصد از افراد را به خود مشغول کرده اند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی جبهه دشمن افزود: امروز دشمن بنا دارد که کارهای خوب را زیر سوال ببرد و ما در مواجهه با شبکه های معاند با جریان نبرد ناهماهنگ روبرو هستیم و این نبرد ناهماهنگ و ناهمگون در جبهه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی دیده می شود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است بحث اربعین را بایکوت خبری کند اما مردم همچنان از مراسم با شکوه اربعین و پیاده روی اربعین حسینی استقبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هیچ زمان نمی تواند در مراسم اربعین بحران ایجاد کند و مسئله اغتشاشات سال گذشته نیز بعد از اربعین طراحی شد، از این رو باید جبهه دشمن را شناخت چرا که آنها به دنبال تبلیغ سرمایه ای اند که در اربعین جمع می شود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه باید مزیت های جمهوری اسلامی را بیان نماییم، خاطرنشان کرد: ما در بحث امنیتی دستاوردهای بسیاری داشته ایم، به طور مثال مقاومت در برابر داعش و از بین بردن آن باید به عنوان یک دستاورد بیان شود چرا که این حکومت بها دارد و باید آن را حفظ کنیم.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه نظام سلطه 44 سال است با کشور ما می جنگد، گفت: اگرچه مشکلات بسیاری داریم اما دستاوردهای بسیاری نیز در حوزه های مختلف کسب کرده ایم که باید برای مردم بیان شود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه تصریح کرد: در سازمان اوقاف و امور خیریه به نیت واقفین توجه ویژه ای شده است و خوشبختانه اجرای این نیات سال به سال افزایش می یابد. ما نیز تلاش می کنیم که نیت های مربوط به ابا عبدالله الحسین (ع) را به هیئت ها اختصاص دهیم و از مواکب حسینی حمایت داشته باشیم.

وی خطاب به خطبا و واعظین گفت: سازمان اوقاف را همیار مبلغان و از همکاران خود بدانید و ایده ها و پیشنهادات خود برای ارتقای جایگاه امامزادگان و بقاع را مطرح کنید.

وی با اشاره به فعالیت 800 تا یک هزار هیئت در جوار امامزادگان افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ضرورت دارد که هیئات در جوار امامزادگان فعالیت داشته باشند چرا که این مراکز بهترین نقطه برای انجام فعالیت های قرآنی و عترت هستند و بقاع متبرکه ظرفیت کالبدی است که باید در اختیار هیئات قرار گیرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان