سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی ارومیه برگزار می شود


سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی ارومیه برگزار می شود

ایرانی از برگزاری این جشنواره به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه در آذربایجان غربی باحضور یک هزارو ۳۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، امیر ایرانی دبیر سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشوراز برگزاری این جشنواره به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه در آذربایجان غربی باحضور یک هزارو ۳۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های کشور خبر داد.

وی در خصوص این جشنواره بیان کرد: این جشنواره از ۱۵ مردادماه با پذیرش برگزیدگان بخش‌های مختلف اعم از آوایی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآفرینی قرآنی، پژوهشی و فناوری رسماً کار خود را آغاز می‌کند. ایرانی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره صبح روز دوشنبه ۱۶ مردادماه برگزار و در مراسم افتتاحیه نفرات برگزیده بخش‌های غیرآوایی که به صورت ارسال اثر یا برگزاری آزمون کتبی شرکت کرده‌اند تجلیل می‌شوند. وی با بیان اینکه مسابقات بخش آوایی به عنوان بخش اصلی رقابت‌ها پس از افتتاحیه آغاز و تا ۱۸ مرداد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اختتامیه مسابقات ۱۹ مرداد برگزار و نفرات برتر رقابت‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

گفتنی است، جنگ عصرگاهی "والعصر" با رویکرد اطلاع رسانی به تهیه کنندگی اسماعیل شامانیان و محبوبه کلانتر و با اجرای هادی خادم حسینی، تیمور کوشکی و کتایون درویشی یکشنبه تا چهارشنبه ی هر هفته ساعت ۱۴:۲۵ بصورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود.این مجله عصرگاهی با رویکرد اطلاع رسانی به موضوعاتی از قبیل راه های بهره مندی از قرآن در همه امور زندگی و داشتن زندگی قرآنی( روزانه یک آیه و یک موضوع)، اطلاع رسانی به روز، پویا و فعال از فعالیت ها، جلسات و رویدادهای قرآنی در سراسرکشور می پردازد. اطلاع رسانی ازنیازها و مشکلات بانوان قاری و فعال قرآنی کشور به صورت یک روز در هفته، گفتگو با اساتید پیشکسوت و فراموش شده کشور، اشاره به فعالیت های قرآنی شهرستان ها، معرفی نوجوانان موفق قرآنی و اطلاع رسانی از جلسات قرآنی خارج از کشور، آشنایی با فعالیت های قرآنی ارگان ها و نهادهای مختلف از جمله بخش های این برنامه است.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول