سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟ / خبر مهم از ثبت نام جدید


سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟ / خبر مهم از ثبت نام جدید

رکنا اقتصادی: مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران توجه داشته باشند اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.

به گزارش رکنا، حاجی‌وند با اعلام این موضوع، گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند به ثبت‌نام جدیدی نیستند و افرادی که سال گذشته سود خود را دریافت کرده‌اند امسال هم می‌توانند دریافت کنند.

او گفت: برخی از افراد ممکن است شماره شبای بانکی مسدودی داشته باشند که می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام شماره شبای جدید خود را وارد کنند و امسال هم منتظر دریافت سود بر اساس اعلام رسمی که از رسانه‌های معتبر و رسمی انجام می‌شود باشند.

حاجی‌وند در خصوص ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت هم گفت: فعلاً هیچ ثبت‌نامی برای سهام عدالت وجود ندارد این که در برخی از سایت‌ها تبلیغات ثبت‌نام انجام می‌شود تماماً کلاهبرداری است و افراد نباید هزینه و مدرکی را جهت ثبت‌نام ارائه کنند.

سود سهام عدالت چه‌زمانی واریز می‌شود؟

او در خصوص زمان و میزان احتمالی سود سهام عدالت جدید هم بیان کرد: به‌صورت سنتی مجامع شرکت‌ها که برگزار می‌شود این سود شناسایی و دریافت می‌شود و بعد از اطلاع‌رسانی به حساب افراد از طریق سپرده‌گذاری واریز خواهد شد تا زمانی که مجامع‌ها تشکیل نشود نمی‌توان برآورد دقیقی از میزان و زمان سود سهام عدالت ارائه کرد و مردم باید منتطر بمانند. در آخر سهامداران توجه داشته باشند اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.


سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟ / خبر مهم از ثبت نام جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان