صفر تا صد لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان


صفر تا صد لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان

بخش عظیمی از جذابیت اندام زنان به برجستگی های آن ها ارتباط دارد ، اینکه این ویژگی در هر فرد به شکلی باشد ، موضوعی است که با ژنتیک فرد تعیین می شود ، اگر چه از نگاهی دیگر عوامل بیرونی مانند سبک زندگی و ورزش نیز می تواند بر آن تاثیر گذار باشد....

بخش عظیمی از جذابیت اندام زنان به برجستگی های آن ها ارتباط دارد ، اینکه این ویژگی در هر فرد به شکلی باشد ، موضوعی است که با ژنتیک فرد تعیین می شود ، اگر چه از نگاهی دیگر عوامل بیرونی مانند سبک زندگی و ورزش نیز می تواند بر آن تاثیر گذار باشد. برای درک هرچه عمیق تر این پروسه ، اجازه دهید از ابتدا به این موضوع بپردازیم که چرا افراد دارای فرم مختلفی هستند و آیا راه چاره ای برای خوش هیکلی وجود دارد یا خیر؟ دختران با پا گذاشتن به سن بلوغ به تدریج متوجه بروز تغییراتی در اندام خود می شوند ، رشد سینه ها یکی از مواردی است که برای این افراد جذابیت دارد. بسته به این که فرد در چه زمانی به این دوران حساس قدم بگذارد ، فرم و سایز متفاوتی برای او تشکیل می شود ، اما در مجموع اکثر دختران در این زمینه ، شبیه مادر خود می شوند. طبق گزارشات هر چه فرد زودتر به سن بلوغ برسد ؛ سایز سینه ها او بزرگ تر و احتمال بدفرمی آن در بزرگسالی نیز بسیار بالا خواهد بود. اما تغییرات در این اندام تنها به این موضوع ژنتیک ارتباط ندارد. ترشح هورمون ها از عوامل دیگری است که بر این امر بسیار تاثیر گذار است. اکثر بانوان دوران بارداری و زایمان را پشت سر می گذارند. اتفاقی که در این ایام طلایی رخ می دهد این است که به علت تشکیل یک موجود کوچک در بدن بانو ، روال طبیعی بدن ایشان از روند همیشگی خارج می شود. این تغییرات خود را در برجسته شدن بیشتر اندام جنسی در مدت کوتاه نشان می دهد. بعد از زایمان و ورود به دوران شیردهی ، بدن وارد مرحله ای تازه می شود که اغلب تغییرات محسوسی بر اندام خانم وارد می کند. افتادگی سینه ها ، کاهش سایز و عدم شادابی همیشگی آن ها از مواردی هستند که ممکن است هر بانو آن را تجربه کند. اما برای مقابله با این پدیده طبیعی چه چاره ای می توان اندیشید؟

رژیم غذایی و ورزش از راه های بدوی است که به ذهن افراد می رسد. اثرات مثبت این دو سبک زندگی ، غیر قابل چشم پوشی است با این حال ، همانگونه که ایجاد تغییرات به تدریج ایجاد می شوند ، ورزش و رژیم غذایی نیز پس از گذشت یک برهه طولانی مدت می تواند اثر گذار باشد. از نگاهی دیگر عمر انسان ها محدود است ، آن ها نمی توانند به اندازه ای صبر کنند که در نهایت نیز مشخص نشود به خواسته خود خواهند رسید یا خیر. با در نظر گرفتن تمامی این شرایط ، پروتز پستان و لیفت آن از متد های جراحی هستند که در کوتاه ترین زمان مدت شما را به دلخواهتان می رساند.در ادامه به طور مفصل از رسالت هرکدام از این روش ها صحبت می کنیم.

پروتز سینه : افراد بسیاری وجود دارند که به علت مسائل ژنتیک ، سایز سینه های آن ها نسبت به هیکلشان کوچک می باشد. ورزش اندکی می تواند این موضوع را جبران کند اما با قطع آن ، سینه ها دوباره به فرم قبلی خود بر می گردد. زیرا در این روش تنها بستر عضلانی آن تقویت می شود. محققان برای رفع این مشکل متدی را معرفی کردند که در آن با استفاده از مواد زیست پذیر ، حجم دهی به سینه ها امکان پذیر خواهد بود. این عضو مصنوعی به کار برده شده پروتز نام دارد. از گذشته تا کنون ترکیبات متعددی امتحان شده است که در نهایت پزشکان به مشتقات سیلیکونی دست یافتند. از جمله مزیت هایی که باعث شد ، سیلیکون انتخاب خوبی برای ساخت پروتزها باشد ، می توان به مواردی اعم از ماندگاری بالا ، عدم ایجاد عفونت و ایجاد یک حالت طبیعی اشاره کرد.

لیف سینه : بسیاری از افراد هستند که با سایز پستان ها خود مشکلی ندارند ؛ اتفاق برعکس سایز بزرگ سینه ها باعث افتادگی عضو شده است. پزشکان برای این گروه از زیباجویان نیز تدبیرهایی اندیشیده اند. جراحی لیفت سینه ، با بالا بردن پستان ها آن ها را از حالت افتاده خارج می کند و فرمی شاداب را برای آن ها به ارمغان می اورد. در این تکنیک پزشک تنها با استفاده از چند برش ، بافت ها اضافه را حذف می کند و با اعمال بخیه به سینه ها ، می تواند افتادگی آن ها را رفع کند.

لیفت و پروتز سینه همزمان با دکتر رجب پور

زیباجویان دیگری هستند که از دو دسته یاد شده قرار ندارند ، یعنی نه سینه های بزرگی دارند و نه همان سایز از پستان ها، به حالت سربالا است. پیشنهادی که می توان به این گروه از افراد داد ، انجام همزمان پروتز سینه به همراه لیفت آن می باشد. به نحوی که در ابتدا پزشک حاذق با استفاده از پروتز با سایز مناسب ، حجم دهی طبیعی برای عضو را به ارمغان می اورد و در ادامه با لیفت کردن آن ها ، زیبایی اندام جنسی شما را تکمیل می کند.

منبع : https://rajabpur.com

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه