از عوارض لیفت بینی با نخ چه می دانید؟


عوارض لیفت بینی با نخ چیست؟ لیفت کردن بینی می تواند با عفونت، درد، دیر جذب شدن نخ ها یا ماندن جای نخ روی بینی همراه باشد که در این بخش به آن اشاره می شود.

عوارض لیفت بینی با نخ می تواند برای شما مشکلاتی به بار آورد. این روش با وجود اینکه آسان بوده و به راحتی می توانید، فرم بینی خود را تغییر دهید، ممکن است عوارضی هم برای شما داشته باشد. در این بخش با مهم ترین این عوارض آشنا می شوید.

از عوارض لیفت بینی با نخ چه می دانید؟

عوارض لیفت بینی با نخ چیست؟:

این روش که با استفاده از نخ های مخصوصی انجام می شود، روی پوست بینی قرارگرفته و می توانید به وسیله آن فرم دهید. یکی از علت های مهمی که افراد به این شیوه روی می آورند، کم هزینه بودن و راحت تر بودن آن است.

از عوارض لیفت بینی با نخ چه می دانید؟

آیا ایمنی دارد؟

این نخ ها تا چه میزانی دارای ایمنی می باشند؟ نخ های لیفت یک سری نخ های مخصوصی بوده که برای این کار تهیه شده و ایمنی کافی را دارند. جنس این نخ ها PDO بوده و نخ های مخصوصی است که در بدن انسان استفاده دارد. این نخ ها به مرور زمان نیز جذب بدن خواهد شد.

نتایج استفاده از این نخ ها در زیبایی صورت به مدت ۲ ساعت باقی می ماند و بعد از بین خواهد رفت. این نخ ها ممکن است در زیر پوست نیز دیده شود. شما باید این کار حتما تحت نظر پزشک پوست انجام دهید و به هیچ عنوان در کلنیک های غیر معتبر این کار را انجام ندهید.

از عوارض لیفت بینی با نخ چه می دانید؟

عوارض:

  • احتمال قرمز شدن و تورم پوست بعد از لیفت
  • مدت زمان رفع تورم بینی ۴ روز می باشد.
  • نتایج بهتر این لیفت بعد از جذب نخ ها دیده می شود. این فرایند چند ماهی زمان می برد.
  • کبودی بینی و دور چشم
  • عفونت های نسبتا کم
  • مشخص بودن نخ در قسمت هایی از بینی
  • ایجاد عمق و جای نخ در قسمت هایی از بینی
  • نامتقارن شدن بینی
  • درد در ناحیه بینی بعد از درمان

این لیفت در صورتی که پیش پزشک متخصص و معتبر انجام نشود، می تواند عوارض بدتری به همراه داشته باشد. به ویژه عفونت های شدید و دیگر مشکلات از مهم ترین این معضلات بوده و توصیه می شود تا به پزشک معتمد مراجعه نمایید.

از عوارض لیفت بینی با نخ چه می دانید؟

این فرایند به دلیل کم هزینه بودن بیشتر در میان متقاضیان دیده می شود. به طور کلی این فرایند در ایران و در دیگر کشورهای دنیا نسبتا کمتر بوده و عمل جراحی بینی در اولین مرحله قرار دارد. یکی از مزیت های استفاده از این روش را می توان، طبیعی تر دیده شدن بینی دانست.

عوارض لیفت بینی با نخ بستگی به نوع فرم بینی شما، پوست شما و بدن شما دارد. به طور کلی جذب شدن نخ ها در بینی در صورتی که پوست شما نرم تر باشد، بهتر بوده و در صورتی که از کرم های ویژه استفاده کنید نیز عمق نخ ها کمتر در بینی دیده می شود.

مراقبت و نگهداری های بعد از این عمل نیز بسیار ضروری و مهم بوده که با توجه به نظرات دکتر باید رعایت شود. استفاده از داروهای چرک خشک برای پیشگیری از عفونت نیز توصیه می شود. تجویز این داروها با استفاده از نظر پزشک باید صورت بگیرد. این شیوه را باید با توجه به فرم بینی خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نگاهی به مراسم تولد خلوت سعید معروف ستاره والیبال در خانه اش روی مبل چرم/مبارکا باشه