جشن عید غدیر در باشت باشکوه برگزار می‌شود


جشن عید غدیر در باشت باشکوه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: جشن عید سعید غدیر خم در این شهرستان باشکوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت با موضوع برنامه ریزی برای مراسمات دهه امامت و ولایت و عید غدیر، برنامه ریزی برای سوگواری ماه محرم، بررسی راهکار ارتقای عفاف و حجاب به ریاست حجت الاسلام امید گنجه‌ای، امام جمعه شهرستان باشت در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

«پرویز مددی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت و دبیر شورا در این نشست هفته قوه قضائیه و سالروز شهدای هفت تیر شهید بهشتی و یاران باوفایش را گرامی داشت و در ادامه به قرائت دستور جلسه پرداخت و بر برگزاری باشکوه جشن عید سعید غدیر خم در شهرستان باشت تاکید کرد.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت نیز ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان، گفت: قوه قضائیه به عنوان ابزار اقتدار نظام اسلامی نقش مهمی در تامین امنیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه دارد.

حجت الاسلام امید گنجه‌ای با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، افزود: عرفه روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا می خواند و سفره احسان خود را برای آنها می گستراند و درهای مغفرت، بخشش و رحمت را بر روی آنها می گشاید.

وی با بیان اینکه غدیر دارای اهمیت بسیار بالایی است، تاکید کرد: باید برای ترویج فرهنگ شیعه و ولایت مداری تلاش کنیم.

امام جمعه باشت افزود: برنامه‌های دهه امامت و ولایت و عید غدیر باید به گونه‌ای برگزار شود که قدرت تأثیرگذاری اجتماعی خود را نشان دهد.

حجت الاسلام گنجه‌ای به برگزاری باشکوه و دسته عزاداری در طول دهه محرم و ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در ماه محرم روحانی و مبلغ دینی در مساجد شهر و روستاهای این شهرستان مستقر شوند و به ارائه معارف دینی بپردازند.

گفتنی است در پایان این نشست هریک از اعضا سخنانی را پیرامون دستورات جلسه مطرح کردند که در قالب مصوبه بیان شد.

پایان پیام/82


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس حسرت برانگیز افسانه پاکرو در 41 سالگی ! / خانم بازیگر انگار 20 سالشه !