فرناندو آلونسو خواستار درک چرایی کندی در اتریش


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو از استون مارتین خواسته است که کمبود سرعت موجود در مسابقه اتریش را درک کند. این برای سومین بار بود که وی در این فصل نتوانست روی سکو مسابقه را به پایان برساند. این راننده اسپانیایی که از هشت مسابقه اول خود با استون...

فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو از استون مارتین خواسته است که کمبود سرعت موجود در مسابقه اتریش را درک کند. این برای سومین بار بود که وی در این فصل نتوانست روی سکو مسابقه را به پایان برساند.

این راننده اسپانیایی که از هشت مسابقه اول خود با استون مارتین 6 بار روی سکو رفته بود، در مسابقه اتریش هم موفق نشد که روی سکو برود.

آلونسو در مورد عملکرد استون مارتین گفت:

صادقانه بگویم، ماشین مشکلی نداشت، ما به اندازه کافی سریع نبودیم. بالانس و تعادل خوبی وجود داشت، همه چیز خوب بود، اما در تمام آخر هفته کار سختی را داشتیم.

پارسال هم همینطور بود، استون در اتریش فوق سریع نبود، هاس خیلی سریع بود و امسال هم سریع بودند، بنابراین نوعی شباهت در عملکرد برخی از تیم ها وجود دارد. ما باید درک کنیم که چرا این اتفاق افتاده تا سال آینده عملکرد کندی نداشته باشیم.

آلونسو در پاسخ به این سوال که آیا استون مارتین در رویکرد خود نسبت به مسابقه اسپرینت کمی محافظه‌کار بوده است یا خیر بیان کرد:

شما هرگز نمی‌دانید چطور برای این آخر هفته‌های اسپرینت برنامه ریزی کنید، این آخر هفته ها برای همه کمی ناشناخته است اما ما در حال یادگیری هستیم. در اسپا یعنی فرصت بعدی، امیدواریم آمادگی بیشتری داشته باشیم.

در طرف دیگر گاراژ، لنس استرول نیز زمان زیادی را به دلیل حضور خودروی ایمنی مجازی از دست داد:

ما زمان زیادی را با آن از دست دادیم، فکر می‌کنم در حد پنج رده بود. پس از آن من فقط سعی داشتم که دوباره به جایگاه خود بازگردم.

در مورد سرعت کم استون مارتین نیز، استرول دیدگاه مشابه آلونسو داشت و گفت:

فکر می‌کنم باید آن را بررسی کنیم، اما بله، این مسابقه، رقابتی‌ترین حالت ما نبود. بنابراین قطعاً باید در مورد رفع این موضوع تلاش کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت عجیب "جعفر جکسون" به عمویش "مایکل جکسون"