ایده فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز برای تعیین خط در پیست های کوتاه


فرمول یک ایران – اسپانیایی‌های فرمول یک، فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز ایده منحصربه‌فردی را در مورد چگونگی مقابله با ترافیک بیش از حد در مرحله تعیین خط معرفی کرده اند. وجود ترافیک در مرحله تعیین خط، همیشه یکی از بزرگترین سردرد های تیم ها و...

فرمول یک ایران – اسپانیایی‌های فرمول یک، فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز ایده منحصربه‌فردی را در مورد چگونگی مقابله با ترافیک بیش از حد در مرحله تعیین خط معرفی کرده اند.

وجود ترافیک در مرحله تعیین خط، همیشه یکی از بزرگترین سردرد های تیم ها و رانندگان بوده است.

فرناندو آلونسو در صحبت با رسانه ها، نظرات خود را در مورد چگونگی حل مشکل فرمول یک در پیست هایی که انتظار می رود ترافیک مشکل ساز باشد ارائه کرد:

این موضوعی است که در هر آخر هفته، مخصوصاً در پیست های کوتاه مطرح است.

چند گزینه برای بهبود این موضوع وجود دارد. یکی از آنها به مانند گذشته یک مرحله تعیین خط تک دور است. به نظر من این ایده آل خواهد بود، زیرا تنها یک ماشین در پیست وجود دارد و پوشش تلویزیونی کامل نیز برای آن دور وجود خواهد داشت.

برای همه از جمله حامیان مالی در صورت تغییر آب و هوا در بین مرحله تعیین خط، کمی درام ایجاد می‌کند. می‌توانید خودروهای مختلفی را در موقعیت پول پوزیشن ببینید.

بنابراین مطمئناً این گزینه ترجیحی من خواهد بود.

همچنین می‌توانید مانند رقابت های پایه ای در موناکو و مواردی از این قبیل پیست را تقسیم کنید.

کارلوس ساینز نیز با پیشنهاد فرناندو آلونسو مبنی بر حضور یک خودرو موافق بوده و بیان کرده است که:

من فکر می‌کنم راه‌حل کوتاه‌مدت این است که حداقل مرحله اول تعیین خط را با تقسیم به 10 ماشین انجام دهیم، یک خودرو از هر تیم!

سپس فکر می کنم، در مرحله دوم ترافیک که بهتر خواهد شد و مرحله سوم هم که مشکلی نیست. بنابراین، فقط پیست های کوتاه آن هم در مرحله اول تعیین خط، زمان آن را به نصف یعنی تا هشت دقیقه با یک گروه، هشت دقیقه با گروه دیگر تقسیم کنید.

به هر حال، این مسئله نباید تأثیر بگذارد زیرا عملکرد خودروها تقسیم شده است. این یک راه حل کوتاه مدت است. همانطور که فرناندو گفت، مرحله تعیین خط تک دور ممکن است چیزی برای آزمایش باشد، شاید در آخر هفته‌های اسپرینت برای امتحان کردن و دیدنه اینکه آیا جواب می‌دهد یا خیر مناسب باشد.

من شخصاً از طرفداران آن هستم زیرا این احساس را دوست دارم که ناگهان کل پیست را در اختیار داشته باشم و فشار لازم را برای اجرا کردن یک دور فوق العاده روی من باشد.

فکر می کنم برای ما و حامیان مالی ما و برای همه، واقعاً سرگرم کننده خواهد بود. اما شاید برای پخش تلویزیونی کسل کننده باشد.

اما نمی دانم، این موضوع به فناوری بستگی دارد.

می توان آن دور را متحرک کرد یعنی که امکان اضافه کردن یک ماشین شبح مانند که سریع ترین دور ممکن را زده باشد. فکر می‌کنم با فناوری‌ای که امروزه داریم در مقیاس مینی سکتور امکان پذیر است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز