با کاربرد پد آرایشی و مزایای استفاده از آن آشنا شویم


در این بخش با مهم ترین کاربرد پد آرایشی آشنا می شوید. این پدها دارای کاربردهای گوناگونی هستند و برای داشتن یک میکاپ عالی خوب می باشند.

پدهای آرایشی که در انواع مختلفی وجود دارند از جمله مهم ترین موارد در یک میکاپ اصولی می باشند. پس اگر تاکنون از این پدها استفاده نکرده اید و می خواهید کاربرد پد آرایشی را بهتر بدانید در این بخش همراه ما باشید.

کاربرد پد آرایشی چیست؟

اغلب افراد تصور می کنند که چندان لزومی برای استفاده از پدهای آرایشی وجود ندارد. اما باید بدانید که برای داشتن یک آرایش اصولی و یکدست باید از پدهای مناسبی استفاده کنید. اما اینکه چه نوعی پدی برای صورت شما و کدام میکاپ مناسب است را در این بخش بررسی می کنیم.

با کاربرد پد آرایشی و مزایای استفاده از آن آشنا شویم

براش مسواکی:

یکی از انواع براش هایی که می توانید در میکاپ و حتی فیکس کردن کردم پودر از آن استفاده کنید، براش های مسواکی هستند. شما می توانید یک ست عالی از این براش تهیه کرده و برای استفاده از سایه، کرم پودر، رژگونه و … از آن ها استفاده نمایید. این براش ها فشرده بوده و کرم پودر کمتری را هدر می دهند.

با کاربرد پد آرایشی و مزایای استفاده از آن آشنا شویم

پد بیوتی بلندر:

این پد نیز نوع دیگری بوده که کاربردهای مختلفی داشته و اگر از علاقه مندان به حوزه آرایشی هستید، حتما از این نوع پد استفاده کنید. این پدها شکل تخم مرغی و اسفنجی داشته که بسیار نرم بوده و اغلب خانم ها از این نوع پد استفاده می کنند.

شما بهتر است تا قبل از استفاده این پد را کمی نم دار کرده و در این صورت کرم پودر بهتر روی صورت شما فیکس می شود. کاربرد بیوتی بلندر چیست؟ شما در لینک با کاربرد آن آشنا می شوید.

با کاربرد پد آرایشی و مزایای استفاده از آن آشنا شویم

پد حوله ای:

این پد که گرد بوده و از قدیم نیز کاربرد داشته است، پدهایی است که در پنکیک ها از آن استفاده می شد. شما برای استفاده از انواع پودرهای آرایشی روی صورت باید از این پد استفاده کنید. شما برای زیرسازی آرایشی خود نیز می توانید از این پد استفاده نمایید.

پد سیلیکونی:

یکی دیگر از انواع این پدها که کاربرد پد آرایشی های مختلفی را دارد، این نوع پد است. این پد برای کاسنی بوده که نمی خواهند، مدام پدهای خود را تعویض کنند. این نوع پد مشکل جذب کرم نداشته و تقیربا آلودگی در آن نفوذ نمی کند. جنس این پد نیز قابل شست و شو بوده و از این جهت می تواند، مزیتی برای آن باشد. شما با این پد می توانید میکاپ های اطراف چشم را هم انجام دهید.

با کاربرد پد آرایشی و مزایای استفاده از آن آشنا شویم

پد مثلثی:

این پدها را می توانید در سایزبندی های کوچک و در چند نوع خریداری کنید. مزیت این نوع پدها پخش مساوی کرم پودر روی صورت است. شما با استفاده از این نوع پدها نیز می توانید، یک زیرساز عالی برای پوست خود داشته باشید. مهم ترین استفاده از این پد برای میکاپ های اطراف چشم می باشد.

پد خامه ای:

این نوع پدها نیز محبوبیت زیادی دارند. از سویی نرم و لطیف بودن این نوع پدها موجب شده تا در میکاپ کاربرد راحت تری داشته باشند. این پدها برای کانتو و کانسلیر نیز استفاده می شوند. شما با این پد می توانید، آموزش زاویه سازی فک با کانتور را هم داشته باشید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی