قتل فامیل توسط 2 جوان شرور / آنها در پردیس مسلح شدند


قتل فامیل توسط 2 جوان شرور / آنها در پردیس مسلح شدند

حوادث رکنا: سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس از دستگیری دو قاتل متواری در پردیس خبر داد و گفت: با تلاش پلیس دو قبضه سلاح سرد که آلات قتل بودند نیز در محل حادثه کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدحجت الله پور نجفی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در محله‌ای از بومهن (بلوار کشاورزی) موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار فرماندهی انتظامی پردیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول در روز حادثه با دو نفر به هویت م-س و ع-ت درگیر شده و توسط سلاح سرد متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده فرد مجروح در بیمارستان فوت می‌کند.

سرپرست فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه با تحقیقات و پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد فردی که از اقوام عاملان قتل بوده به آنها پناه داده است که با شناسایی فرد مذکور و دستگیری وی محل اختفای متهمین و قاتلان شناسایی و دو نفر قاتل دستگیر شدند.

پور نجفی با بیان اینکه متهمین در ابتدا منکر هرگونه اقدامی بودند ولی در مواجهه با مستندات و شواهد پلیسی لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دو قبضه سلاح سرد که از آلات قتل بودند در نزدیکی محل حادثه نیز کشف شد.

وی بیان داشت: متهمین دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده برای آنها تحویل مقام محترم قضائی شدند.

پور نجفی در ادامه عنوان داشت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت در هرجایی که متواری شوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.


قتل فامیل توسط 2 جوان شرور / آنها در پردیس مسلح شدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش