طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سالم و خوشمزه با روش رستوران ها


برگر مرغ سوخاری نوعی غذای فست فودی بسیار خوشمزه و محبوب است که به راحتی و خوشمزگی در خانه به روش رستورانی تهیه می شود. با استفاده از چندین مواد اولیه می توان دارای یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ شد.

برگر نوعی فست فود بسیار محبوب است که در طعم ها و با استفاده از مواد اولیه گوشتی متفاوتی و به راحتی تهیه میشود. برگر در منو اکثر فست فودی ها قرار دارد که می توان برگر مرغ سوخاری را به راحتی با تهیه مواد اولیه آن در خانه تهیه و سرو کرد. تمامی برگر ها با استفاده از یک نان گرد تهیه می شود که همین باعث متفاوت بودن آن با دیگر ساندویچ ها و غذاهای فست فودی شد. طرز تهیه برگر مرغ سوخاری، با روشی بسیار آسان در این مطلب قرار دارد.

برگر انواع مختلفی از جمله برگر ماهی و برگر سالمون دارد که ممکن است تمامی این برگر ها را با روش رستورانی در خانه تهیه کنید. برگر مرغ سوخاری یکی از برگر های مفید و بسیار محبوب است که به دلیل داشتن مرغ و سوخاری بودن آن است. در تهیه این برگر باید حتما از سینه مرغ استفاده کرد که بدون استخوان باشد و اگر نیاز به برگر مرغ سوخاری بیشتری داشتید می توانید مواد اولیه را دو یا سه برابر کنید.

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سالم و خوشمزه با روش رستوران ها

مواد لازم

  • سیر ۲ حبه
  • تخم مرغ ۲ عدد
  • سینه مرغ ۱ کیلوگرم
  • نان همبرگر ۱۲ عدد
  • آرد سوخاری ۱ لیوان
  • برگ ذرت ۱ لیوان
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
  • ادویه کاری به مقدار لازم
  • روغن مایع به مقدار لازم

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سالم و خوشمزه با روش رستوران ها

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری به روش رستورانی

ابتدا برای تهیه برگر مرغ سوخاری، سینه مرغ را به خوبی بشویید و با استفاده از یک چاقو تیز آن را به تیکه های متوسط تکه کنید. سپس مرغ ها را به همراه ۲ حبه سیر بدون پوست درون خرد کن بریزید تا مواد به خوبی یکدست شوند. بعد از یکدست شدن مواد آن را در کاسه ای مناسب بریزید و ادویه ها را اضافه کنید، با دست مواد را مخلوط کرده و به ۱۲ قسمت مناسب تقسیم کنید و با استفاده از دست به آن ها شکل دهید.

در ادامه برگه ذرت را هم درون مخلوط کن بریزید و زمانی که مقداری خرد شد و اندازه آن به صورت متوسط و نه خیلی ریز در آمد به آرد سوخاری در یک کاسه دیگر بی افزایید و هم بزنید. یک کاسه مناسب دیگر بردارید و تخم مرغ ها را درون آن بریزید و با استفاده از یک چنگال هم ئبزنید تا از حالت لختگی خارچ شود. برگر ها را ابتدا در تخم مرغ و بعد در مخلوط آرد سوخاری بغلتانید. یک عدد تابه مناسب همراه مقداری روغن بر روی حرارت مناسب بزارید و برگر ها را سرخ کنید.

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سالم و خوشمزه با روش رستوران ها

در نهایت برگر های مرغ سوخاری را درون نان همبرگر به همراه گوجه، کاهو و خیار شور به دلخواه بگذارید و گرم سرو کنید. برای مشاهده انواع برگر های خوشمزه و لذیذ بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

منبع : آرگا

برچسب : انواع برگر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022